mantis shrimp

Bulgarian translation: рак-богомолка

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mantis shrimp
Bulgarian translation:рак-богомолка
Entered by: Mihail M Mateev

19:47 Oct 13, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Science - Zoology
English term or phrase: mantis shrimp
mantis shrimp
ana
Вид тропическа скарида
Explanation:
Вид тропическа скарида от сем. Stomatopodes, която достига огромни размери и притежава огромна сила за размерите си. "Скарида-богомолка" ми се струва прекалено буквален превод, но защо не? Много прилича на богомолка наистина. По-общ превод "вид тропическа скарида"

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2004-10-20 08:17:29 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Скъпа Ана, a като знаеш, че е рак-богомолка, защо си задала това като въпрос? Няколко дни старателно търся какво е M.S. :)

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2004-10-20 08:21:35 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Скъпа Ана, a като знаеш, че е рак-богомолка, защо си задала това като въпрос? Няколко дни старателно търся какво е M.S. :)
Selected response from:

Mihail M Mateev
Bulgaria
Grading comment
казва се рак-богомолка
благодаря
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Вид тропическа скарида
Mihail M Mateev
1comment
Mihail M Mateev


Discussion entries: 1





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
comment


Explanation:
ne namiram smisyl da otgowarqm na ANA poweche, tyj kato ne dawa ocenka na otgowotite mi. S otgoworite tq si wyrshi rabotata, a ne im dawa ocenka, kato me lishawa ot tochkite, koito pyk sa naobhodimi na men, tyj kato s tqh si plashtam kandidatstwaneto za prewodi.

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2004-10-19 08:43:50 GMT)
--------------------------------------------------

Ана, може ли малко повече контекст /може и ко-текст/

Mihail M Mateev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 6

6 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Вид тропическа скарида


Explanation:
Вид тропическа скарида от сем. Stomatopodes, която достига огромни размери и притежава огромна сила за размерите си. "Скарида-богомолка" ми се струва прекалено буквален превод, но защо не? Много прилича на богомолка наистина. По-общ превод "вид тропическа скарида"

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2004-10-20 08:17:29 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Скъпа Ана, a като знаеш, че е рак-богомолка, защо си задала това като въпрос? Няколко дни старателно търся какво е M.S. :)

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2004-10-20 08:21:35 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Скъпа Ана, a като знаеш, че е рак-богомолка, защо си задала това като въпрос? Няколко дни старателно търся какво е M.S. :)


    Reference: http://www.blueboard.com/mantis/
    Reference: http://www.blueboard.com/mantis/intro/what.htm
Mihail M Mateev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 6
Grading comment
казва се рак-богомолка
благодаря




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search