Licensee

Catalan translation: concessionari (d'una llicència)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Licensee
Catalan translation:concessionari (d'una llicència)
Entered by: Blanca Rodriguez

08:09 Mar 22, 2005
English to Catalan translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Licensee
En mig d'una localització de software m'he de fer càrreg de la traducció de la llicència. Com que la traducció jurídica no és precisament la meva especialitat, agrairia ajuda amb aquesta paraula. El contexte és:

COMPUTER PROGRAM END-USER LICENSE AGREEMENT BETWEEN XXXXX ("LICENSOR") AND LICENSEE
Blanca Rodriguez
concessionari (d'una llicència)
Explanation:
Jo també hauria dit llicenciatari, però algun altre cop que m'hi vaig trobar vaig veure que no surt ni al DIEC ni al diccionari de l'enciclopèdia catalana, o sigui que la paraula no és correcta en català. Jo proposo la solució del termcat, concessionari.

concessionari -ària
<Economia. Empresa. Treball. Ocupació>


ca concessionari -ària, m i f
es concesionario
fr concessionnaire
en concessionaire
en licensee



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 43 mins (2005-03-22 10:52:33 GMT)
--------------------------------------------------

la referència ha de ser \";www.termcat.net\"
Selected response from:

Maria Rosich Andreu
Spain
Grading comment
Moltes gràcies per l'ajuda i l'aclaració
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1concessionari (d'una llicència)
Maria Rosich Andreu
4 +1llicenciatari
Lurdes Pons


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
licensee
llicenciatari


Explanation:
llicenciatari

Lurdes Pons
Spain
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  angels pons: En el cercaterm apareix "llicenciatari" com a paraula admesa.
673 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
licensee
concessionari (d'una llicència)


Explanation:
Jo també hauria dit llicenciatari, però algun altre cop que m'hi vaig trobar vaig veure que no surt ni al DIEC ni al diccionari de l'enciclopèdia catalana, o sigui que la paraula no és correcta en català. Jo proposo la solució del termcat, concessionari.

concessionari -ària
<Economia. Empresa. Treball. Ocupació>


ca concessionari -ària, m i f
es concesionario
fr concessionnaire
en concessionaire
en licensee



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 43 mins (2005-03-22 10:52:33 GMT)
--------------------------------------------------

la referència ha de ser \";www.termcat.net\"


    Reference: http://www.termact.net
Maria Rosich Andreu
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Moltes gràcies per l'ajuda i l'aclaració

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miquel Ferré Grau
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search