mesh n0. 20

Catalan translation: mida de malla 20

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mesh no. 20
Catalan translation:mida de malla 20
Entered by: Maria Rosich Andreu

14:45 Nov 29, 2003
English to Catalan translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / pharmacy
English term or phrase: mesh n0. 20
gring finely 10 tablets, pass through mesh no. 20 (BSS)
Aurea Ferreres
Mida de malla: (núm.)20
Explanation:
Hola Aurea,

Segons el Termcat:

mida de malla
<Química analítica>

ca mida de malla, f
es tamaño de malla
en mesh size

Nombre d'espais per polzada en una malla estàndard de tamís, que s'utilitza per a separar partícules segons les seves dimensions.

Sort!
Ariadna
Selected response from:

Ariadna Castillo González
Hong Kong
Grading comment
Gràcies!!! Si et puc servir d'ajuda, el meu fort és la jurídica!! Fins a una altra!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1malla (numero 20)
swisstell
4 +1Mida de malla: (núm.)20
Ariadna Castillo González
4colador nº 20
Maria Rosich Andreu


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
malla (numero 20)


Explanation:
malla = cadascuna de les obertures formades pels fils d'una xarxa.


swisstell
Italy
Native speaker of: German

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xima: Exacte. per una malla "del 20".
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
colador nº 20


Explanation:
Em penso que en aquest cas es deu referir a passar per un colador.

Maria Rosich Andreu
Spain
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Mida de malla: (núm.)20


Explanation:
Hola Aurea,

Segons el Termcat:

mida de malla
<Química analítica>

ca mida de malla, f
es tamaño de malla
en mesh size

Nombre d'espais per polzada en una malla estàndard de tamís, que s'utilitza per a separar partícules segons les seves dimensions.

Sort!
Ariadna

Ariadna Castillo González
Hong Kong
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in category: 4
Grading comment
Gràcies!!! Si et puc servir d'ajuda, el meu fort és la jurídica!! Fins a una altra!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lavinia Pirlog
85 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search