ordered

Catalan translation: (els productes) inclosos a la comanda

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ordered
Catalan translation:(els productes) inclosos a la comanda
Entered by: smorales30

08:55 May 23, 2007
English to Catalan translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: ordered
for the products ordered...

alguna expressió que inclogui 'comanda'?
smorales30
(els productes) inclosos a la comanda
Explanation:
encara que jo traduiria per "encarregats", això pot ser una opció
Selected response from:

Maria Rosich Andreu
Spain
Grading comment
Gràcies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4articles de la comanda
gloria montserrat
3comandats
momo savino
3(els productes) inclosos a la comanda
Maria Rosich Andreu


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(els productes) inclosos a la comanda


Explanation:
encara que jo traduiria per "encarregats", això pot ser una opció


Maria Rosich Andreu
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Gràcies!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
articles de la comanda


Explanation:
... pels/per als articles de la comanda (del dia ...)
... pels/per als articles de la comanda (núm. 13 ...)
... pels/per als articles de la comanda (falta context per saber si es tracta de finalitat o de motiu)

gloria montserrat
Spain
Native speaker of: Native in CatalanCatalan
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Rosich Andreu: sí, més senzill encara!
53 mins

agree  Teresa Miret
3 hrs

agree  psicutrinius: o "demanats", però aquí em sembla que "canta"...
4 hrs

agree  Marga Demmers (X)
20 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
comandats


Explanation:
.

momo savino
Switzerland
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in SpanishSpanish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search