Built on a theory of racial inferiority.

Catalan translation: l'imperi es fonamentava en la teoria de la inferioritat de les altres races

22:23 Apr 20, 2004
English to Catalan translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: Built on a theory of racial inferiority.
The creed of racial superiority was very much part and parcel of the culture of the empire. Built on a theory of racial inferiority.

Actualment tinc: El credo de superioritat racial s’havia arrelada en la cultura de l’Imperi. De fet, l’Imperi s’havia fundat segons una teoria que suposava la inferioritat de les altres races.
Timothy Barton
Catalan translation:l'imperi es fonamentava en la teoria de la inferioritat de les altres races
Explanation:
o:

basat en la teoria que les altres races eren inferiors. (menys literal)

Hi ha moltes maneres de traduir-ho, jo te'n dono dues opcions.
Salutacions,

Maria
Selected response from:

Maria Rosich Andreu
Spain
Grading comment
Both answers seemed fine, but I've given you the points as your answer arrived first. Moltes gràcies.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5l'imperi es fonamentava en la teoria de la inferioritat de les altres races
Maria Rosich Andreu
4construït sobre una teoria d'inferioritat racial
Teresa Miret


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
built on a theory of racial inferiority.
l'imperi es fonamentava en la teoria de la inferioritat de les altres races


Explanation:
o:

basat en la teoria que les altres races eren inferiors. (menys literal)

Hi ha moltes maneres de traduir-ho, jo te'n dono dues opcions.
Salutacions,

Maria

Maria Rosich Andreu
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Both answers seemed fine, but I've given you the points as your answer arrived first. Moltes gràcies.

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
built on a theory of racial inferiority.
construït sobre una teoria d'inferioritat racial


Explanation:
Els imperis també es construeixen sobre una base.

Un consell: "El credo de superioritat racial s'havia arrelat" (no ha de concordar amb el subjecte).

Teresa Miret
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 2




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search