product sheet

Croatian translation: Letak proizvoda

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:product sheet
Croatian translation:Letak proizvoda
Entered by: Sasa Kalcik

13:00 May 14, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Advertising / Public Relations
English term or phrase: product sheet
Jednostavno, ali da ne izmišljam toplu vodu, koji je uvriježeni hrvatski ekvivalent?
Riječ je o prijevodu web stranice akreditacijske kuće, za download daje product sheets raznih usluga koje nudi...
Moki77
Letak proizvoda
Explanation:
Oznacava mali katalog proizvoda koji ukratko daje informacije o proizvodu, moze sadrzavati i slike. Letak je najlogicniji ekvivalent.
Selected response from:

Sasa Kalcik
Croatia
Grading comment
Hvala na pomoći!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Letak proizvoda
Sasa Kalcik
4opis proizvoda
Darko Kolega
2informativni materijal (o uslugama)
bonafide1313


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Letak proizvoda


Explanation:
Oznacava mali katalog proizvoda koji ukratko daje informacije o proizvodu, moze sadrzavati i slike. Letak je najlogicniji ekvivalent.


    Reference: http://www.google.hr/m/search?q=Product+sheet<oken=61df98b...
Sasa Kalcik
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala na pomoći!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Darko Kolega: dobro zvuči
16 hrs

agree  sandra07
16 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
informativni materijal (o uslugama)


Explanation:

.... "informativni materijali o uslugama" ili informativne brošure, leci i sl. možda bi moglo isto doći u obzir, kod akreditacijske kuće nekako mi više leže, a i sami ste se izrazili, usluge....

Preuzimanje WELD-TECH kataloga, letaka i ostalih informativnih materijala


bonafide1313
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opis proizvoda


Explanation:
Nešto a la product specifications oliti tehnički podaci o proizvodu

primjer:
Opis proizvodaSlikeProslijedi
Copier Specifications
Copying Process Dry laser electrostaticphotographic transfer system
Copy/Print Speed A4: Up to 16 ppm First Copy/Print Time Less than 7 sec. Warm-up time Less than 15 sec.
Copy resolution 600 x 600 dpi Gradation 256 gradations Multi-copy 1 - 99 countdown, interruption mode Original format A5 - A3 Magnification 25 - 400% in 1% steps
Copy functions zoom memory, book copy, combination 2-in-1, image rotation, job recall Printer Specifications Print resolution 1,200 x 600 dpi Page description language GDI PCL 6/5e (optional)
Operating systems Windows 98/ME/NT4.0/2000/XP/Server 2003

Example sentence(s):
  • opis proizvoda ili nove tehnologije rada. Taj opis sadrži osnovne informacije o .... Strukturni slog (Product structure file) sadrži podatke o strukturi ... Route sheet (List radnji) prikazuje popis radnji za svaku pojedinu aktivnost. ...
  • Opis proizvoda. Slike. Proslijedi. Reviews. Copier Specifications ... 1350 sheets Paper output capacity max.: 250 sheets ...

    Reference: http://www.google.hr/search?hl=hr&q=product+sheet,+opis+proi...
    Reference: http://www.image-enter.hr/index.php?target=products&product_...
Darko Kolega
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search