Flight pattern

Croatian translation: prometni krug

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Flight pattern
Croatian translation:prometni krug
Entered by: bonafide1313

12:03 Feb 7, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: Flight pattern
"We have them on radar and on transponder. He's still in pattern."
AntonelaEla
prometni krug
Explanation:
http://www.caf.hr/docs/pravilnici/pravilnik o letenju zrakop...

3. aerodromski prometni krug (aerodrome traffic circuit): utvrdjena letna putanja kojom moraju letjeti zrakoplovi u okolici aerodroma;

mislim da se radi o tome da zrakoplov još uvijek leti u kontroliranoj zoni okolice aerodroma, tj. u aerodromskom (prometnom) krugu gdje pilot može uočiti letenje drugih zrakoplova u prometnom krugu tog aerodroma

traffic pattern je američki izraz za traffic circuit, tj. prometni krug

http://forum2.orbis.hr/showthread.php?p=37642057

Bio je prije par godina i jedan nadobudni letač s motornim zmajem koji je letuckao po aerodromu i u prometnom krugu danima. Ono što je najbolje ja da je lik ostavio kontakt broj mobitela u članku u Slobodnoj Dalmaciji (jer se malo trebalo i zaraditi od panorama) i nakon toga uredno još dva tjedna pravio dar-mar u okolici aerodroma. Toliko o tome ...

http://www.crovacc.org/fly/Postupci radiogovorne komunikacij...

Entering control zone/ joining aerodrome traffic circuit
Ulaženje u kontroliranu zonu /aerodromski prometni krug

http://en.wikipedia.org/wiki/Airfield_traffic_pattern
There are conventions for joining the pattern, used in different jurisdictions.

pretpostavljam da bi kontrolori leta za ovaj avion rekli da je još uvijek "u krugu"...
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
Hvala, to je u pitanju!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5putanja leta
Goran & Snežana Erdei
4ustaljeni uzorak (šablona) leta
Davor Ivic
3prometni krug
bonafide1313


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
flight pattern
putanja leta


Explanation:
Čisto predlog.

Goran & Snežana Erdei
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flight pattern
ustaljeni uzorak (šablona) leta


Explanation:
makar nije hrvatski baš, šablona mi se ćini bolje

--------------------------------------------------
Note added at 41 min. (2012-02-07 12:44:29 GMT)
--------------------------------------------------

možda uobičajena putanja

--------------------------------------------------
Note added at 42 min. (2012-02-07 12:45:57 GMT)
--------------------------------------------------

uobičajena putanja

Davor Ivic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flight pattern
prometni krug


Explanation:
http://www.caf.hr/docs/pravilnici/pravilnik o letenju zrakop...

3. aerodromski prometni krug (aerodrome traffic circuit): utvrdjena letna putanja kojom moraju letjeti zrakoplovi u okolici aerodroma;

mislim da se radi o tome da zrakoplov još uvijek leti u kontroliranoj zoni okolice aerodroma, tj. u aerodromskom (prometnom) krugu gdje pilot može uočiti letenje drugih zrakoplova u prometnom krugu tog aerodroma

traffic pattern je američki izraz za traffic circuit, tj. prometni krug

http://forum2.orbis.hr/showthread.php?p=37642057

Bio je prije par godina i jedan nadobudni letač s motornim zmajem koji je letuckao po aerodromu i u prometnom krugu danima. Ono što je najbolje ja da je lik ostavio kontakt broj mobitela u članku u Slobodnoj Dalmaciji (jer se malo trebalo i zaraditi od panorama) i nakon toga uredno još dva tjedna pravio dar-mar u okolici aerodroma. Toliko o tome ...

http://www.crovacc.org/fly/Postupci radiogovorne komunikacij...

Entering control zone/ joining aerodrome traffic circuit
Ulaženje u kontroliranu zonu /aerodromski prometni krug

http://en.wikipedia.org/wiki/Airfield_traffic_pattern
There are conventions for joining the pattern, used in different jurisdictions.

pretpostavljam da bi kontrolori leta za ovaj avion rekli da je još uvijek "u krugu"...

bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala, to je u pitanju!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search