intercrops

Croatian translation: međukulture

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intercrops
Croatian translation:međukulture
Entered by: Ariana Koši

17:34 Sep 17, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Agriculture
English term or phrase: intercrops
To grow more than one crop in the same field, especially in alternating rows or sections.
Ariana Koši
međukulture
Explanation:
“HRVATSKO ENTOMOLOŠKO DRUŠTVO ZAGREB
EKOLOŠKA PROIZVODNJA I ZAŠTITA BILJA

Suzbijanje korova treba provoditi sljedećim načinima:
- svim mehaničkim mjerama koje se provode pri obradi, održavanju i zaštiti plodnosti tla,
- plodoredom,
- planiranim slijedom kultura, primjenom potkulture, međukulture,
- zasijavanjem međuredova trajnih nasada (živi malč),
- zelenom gnojidbom,
- pravilnim spremanjem i primjenom stajskog gnoja i komposta,
- izravno suzbijanje korova dopušteno je samo mehaničkim (obrada, plijevljenje, napasivanje,
zasjenjivanje) i fizikalnim mjerama (spaljivanje, pregrijana para, natapanje),
- neživim pokrovima (malč, papir, slama, sijeno, pijesak i dr.).
…”
(http://www.agr.hr/hed/hrv/ento/eko/ekopravilnik1.htm)


“ORGANSKA POLJOPRIVREDA
Biljna i stočarska proizvodnja

U proljeće kao predkultura kultura, može se sijati smjesa obične grahorice i jarog ječma, zatim kokotac, lucerka, lupina. Kao međukulture mogu se gajiti facelija, stočni grašak i dr. U zavisnosti od uslova, biljke se poslije 4-10 nedjelja, najkasnije pred sjetvu pokose i zaoru ili ostave kao malč. »
(http://www.organicbih.net/download/brosure publikacije/Organ...


Veličkov Lj, Poljoprivredni rečnik:
intercrop - međukltura
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1međukulture
V&M Stanković
3miješani usjevi
ciovo


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
miješani usjevi


Explanation:
pogledajte pdf


    Reference: http://www.baumax.hr/Content.Node/garten/hr.pdf
ciovo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: Hvala vam!


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
međukulture


Explanation:
“HRVATSKO ENTOMOLOŠKO DRUŠTVO ZAGREB
EKOLOŠKA PROIZVODNJA I ZAŠTITA BILJA

Suzbijanje korova treba provoditi sljedećim načinima:
- svim mehaničkim mjerama koje se provode pri obradi, održavanju i zaštiti plodnosti tla,
- plodoredom,
- planiranim slijedom kultura, primjenom potkulture, međukulture,
- zasijavanjem međuredova trajnih nasada (živi malč),
- zelenom gnojidbom,
- pravilnim spremanjem i primjenom stajskog gnoja i komposta,
- izravno suzbijanje korova dopušteno je samo mehaničkim (obrada, plijevljenje, napasivanje,
zasjenjivanje) i fizikalnim mjerama (spaljivanje, pregrijana para, natapanje),
- neživim pokrovima (malč, papir, slama, sijeno, pijesak i dr.).
…”
(http://www.agr.hr/hed/hrv/ento/eko/ekopravilnik1.htm)


“ORGANSKA POLJOPRIVREDA
Biljna i stočarska proizvodnja

U proljeće kao predkultura kultura, može se sijati smjesa obične grahorice i jarog ječma, zatim kokotac, lucerka, lupina. Kao međukulture mogu se gajiti facelija, stočni grašak i dr. U zavisnosti od uslova, biljke se poslije 4-10 nedjelja, najkasnije pred sjetvu pokose i zaoru ili ostave kao malč. »
(http://www.organicbih.net/download/brosure publikacije/Organ...


Veličkov Lj, Poljoprivredni rečnik:
intercrop - međukltura

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala vam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Nekic
3 hrs
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search