concentric gravity-type tapered probe head

Croatian translation: koncentrična konusna glava sonde gravitacijskog tipa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:concentric gravity-type tapered probe head
Croatian translation:koncentrična konusna glava sonde gravitacijskog tipa
Entered by: ipv

08:16 May 23, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Agriculture / uređaji za uzorkovanje
English term or phrase: concentric gravity-type tapered probe head
Nikakvog konteksta nema, samo nabacani nazivi.. Hvala na pomoći :)
ipv
koncentrična konusna glava sonde gravitacijskog tipa
Explanation:
Pokušaj da pomognem, mislim da bi tako moglo da se prevede, naravno možda treba prilagoditi za glosar. :) Inače ova sonda služi za uzorkovanje žitarica.
Ovo je tekst koji će možda biti od pomoći, v. na strani 14:
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:4IGQ5-EFbF8J:ec.eu...
B.1.1.2.1 Gravity-type sampling probe: concentric. See figure B.4.
Figure B.4 - Concentric gravity type tapered probe head

Evo još jednog korisnog linka:
http://www.super-lab.com/cms/mestoZaUploadFajlove/Top_Food_s...
Za uzorkovanje se koristi veliki broj različitih šila i sondi koje su deo standardne ponude SUPERLAB-a.
...
SONDE
Sonda za uzorkovanje se koristi za zrnastu robu do veličine kukuruza i lešnika, kao i sve vrste praškaste robe.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-05-23 11:10:31 GMT)
--------------------------------------------------

Mislim da je glava sonde koncentrična a ne sama sonda.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4koncentrična konusna glava sonde gravitacijskog tipa
Mira Stepanovic
4stožasta glava koncentričnog ispitivača (sonde) gravitacijskog tipa
Nikola Bubić


Discussion entries: 4





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stožasta glava koncentričnog ispitivača (sonde) gravitacijskog tipa


Explanation:
Tako nešto :)

Nikola Bubić
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
Notes to answerer
Asker: Hvala; i je se cijelo jutro vrtim oko "tako nešto" :)))


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koncentrična konusna glava sonde gravitacijskog tipa


Explanation:
Pokušaj da pomognem, mislim da bi tako moglo da se prevede, naravno možda treba prilagoditi za glosar. :) Inače ova sonda služi za uzorkovanje žitarica.
Ovo je tekst koji će možda biti od pomoći, v. na strani 14:
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:4IGQ5-EFbF8J:ec.eu...
B.1.1.2.1 Gravity-type sampling probe: concentric. See figure B.4.
Figure B.4 - Concentric gravity type tapered probe head

Evo još jednog korisnog linka:
http://www.super-lab.com/cms/mestoZaUploadFajlove/Top_Food_s...
Za uzorkovanje se koristi veliki broj različitih šila i sondi koje su deo standardne ponude SUPERLAB-a.
...
SONDE
Sonda za uzorkovanje se koristi za zrnastu robu do veličine kukuruza i lešnika, kao i sve vrste praškaste robe.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-05-23 11:10:31 GMT)
--------------------------------------------------

Mislim da je glava sonde koncentrična a ne sama sonda.

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala!
Notes to answerer
Asker: Da, tekst je upravo o uzorkovanju žitarica; puno Vam hvala :)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search