phonogram

Croatian translation: fotogram

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:photogram
Croatian translation:fotogram
Entered by: Marija Vujosevic Caric

05:52 Aug 25, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting / performance (photography exploited)
English term or phrase: phonogram
Kaoi za "frottage" bitan mi je točan naziv kojeg koriste naši umjetnici.
Marija Vujosevic Caric
Croatia
fotogram
Explanation:
Fotografija je zapisivanje pomoću svjetlosti i očekivani je naziv za dobiveni zapis - fotogram. Iz povijesnih se razloga, međutim, zadržao naziv fotografija i za postupak i za njime dobiven zapis. Fotografija je dakle postupak zapisivanja slikovne informacije o objektu. Fotografija (fotogram) zaista i sadrži pigmente čijim je rasporedom na fotografskoj ploči/papiru fizički zapisana slika.


U slučaju da nije tipfeler, slažeme se s fonogramom, ali...

Srdačno!
Selected response from:

Kemal Mustajbegovic
Grading comment
Još jednom se svima ispričavam i puno hvala na pomoći.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3fonogram
Marcel Milic
3 +1nosac zvuka
Ulvija Tanovic (X)
3fotogram
Kemal Mustajbegovic


Discussion entries: 3





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
fonogram


Explanation:
Koliko znam - to je to.
Može biti i "znak za ton".


Marcel Milic
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy: I Ulvija je na kraju rekao isto samo opširnije.
1 hr
  -> hvala

agree  alz: najmanji rizik za nepreciznost :)
3 hrs
  -> hvala

agree  V&M Stanković: tj. "zvucni ZAPIS" (na nekom nosacu), a samo "nosac zvuka" moze biti i, na pr., prazan CD bez tog zapisa - a to ne bi bio fonogram
3 hrs
  -> hvala

neutral  Ulvija Tanovic (X): btw ulvija je zensko (da ne bude zabune) :s
1 day 9 mins
  -> :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nosac zvuka


Explanation:
http://www.poslovniforum.hr/zakoni/zap-2.asp

Fonogram je fiksacija zvukova izvedbe ili drugih zvukova ili onoga što predstavlja zvukove, osim u obliku fiksiranja ugrađenih u audiovizualna djela. Fiksiranje, u smislu ovoga članka, znači ugrađivanje zvukova ili onoga što predstavlja zvukove na podlogu s koje se mogu slušati, umnožavati ili priopćavati putem nekog uređaja. Prava na fonogramu nisu ni na koji način ograničena njegovim ugrađivanjem u videogram.



mozda se dakle radi o nekom konkretnom predmetu (CD, ploča...)

Ulvija Tanovic (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
27 mins

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fotogram


Explanation:
Fotografija je zapisivanje pomoću svjetlosti i očekivani je naziv za dobiveni zapis - fotogram. Iz povijesnih se razloga, međutim, zadržao naziv fotografija i za postupak i za njime dobiven zapis. Fotografija je dakle postupak zapisivanja slikovne informacije o objektu. Fotografija (fotogram) zaista i sadrži pigmente čijim je rasporedom na fotografskoj ploči/papiru fizički zapisana slika.


U slučaju da nije tipfeler, slažeme se s fonogramom, ali...

Srdačno!


    Reference: http://www.chem.pmf.hr/~mduksi/holografija/
Kemal Mustajbegovic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Još jednom se svima ispričavam i puno hvala na pomoći.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search