fuel-efficiency

Croatian translation: potrošnja goriva

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fuel-efficiency
Croatian translation:potrošnja goriva
Entered by: ipv

12:06 Sep 24, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: fuel-efficiency
fuel-efficiency of 35 mpg

Hvala :)
ipv
potrošnja goriva
Explanation:
Pretvori Potrošnja goriva. ... Kilometer per liter (km/l), Miles per gallon (mpg), Gallons per 100 miles, Miles per gallon (mpg:1), Gallons per 100 miles ...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2010-09-24 12:15:08 GMT)
--------------------------------------------------

njem. Kraftstoffverbrauch

to je ono: koliko km ili milja s ? litara

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2010-09-24 12:15:41 GMT)
--------------------------------------------------

Sukladno tome poboljšana je i potrošnja goriva C-MAX 1.6l TDCi tako da kombinirane vrijednosti sada iznose 4,5 l/100 km (62.7 mpg)*. ...

2.autoportal.hr/200811274262/Nove-tehnologije/Uz-manje-ugljienog-dioksida-i-smanjenu-potrosnju-dolaze-i-nizi-troskovi-odrzavanja/menu-id-72.html

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2010-09-24 12:17:40 GMT)
--------------------------------------------------

ako znate njemački:

(good / poor) fuel efficiency
(niedriger / hoher) Kraftstoffverbrauch

dict.cc/englisch-deutsch/good++poor+fuel+efficiency.html
Selected response from:

Darko Kolega
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4potrošnja goriva
Darko Kolega
5 +2potrošnja goriva
Sasa Kalcik


Discussion entries: 19





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
potrošnja goriva


Explanation:
Pretvori Potrošnja goriva. ... Kilometer per liter (km/l), Miles per gallon (mpg), Gallons per 100 miles, Miles per gallon (mpg:1), Gallons per 100 miles ...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2010-09-24 12:15:08 GMT)
--------------------------------------------------

njem. Kraftstoffverbrauch

to je ono: koliko km ili milja s ? litara

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2010-09-24 12:15:41 GMT)
--------------------------------------------------

Sukladno tome poboljšana je i potrošnja goriva C-MAX 1.6l TDCi tako da kombinirane vrijednosti sada iznose 4,5 l/100 km (62.7 mpg)*. ...

2.autoportal.hr/200811274262/Nove-tehnologije/Uz-manje-ugljienog-dioksida-i-smanjenu-potrosnju-dolaze-i-nizi-troskovi-odrzavanja/menu-id-72.html

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2010-09-24 12:17:40 GMT)
--------------------------------------------------

ako znate njemački:

(good / poor) fuel efficiency
(niedriger / hoher) Kraftstoffverbrauch

dict.cc/englisch-deutsch/good++poor+fuel+efficiency.html

Example sentence(s):
  • Pretvori Potrošnja goriva. ... Kilometer per liter (km/l), Miles per gallon (mpg), Gallons per 100 miles, Miles per gallon (mpg:1), Gallons per 100 miles ...

    Reference: http://www.convertworld.com/hr/potrosnja-goriva/
Darko Kolega
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 68
Notes to answerer
Asker: bili ste brži; hvala


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maja Basara
3 mins
  -> hvala kolegice

agree  Natasa Djurovic: Za 120 sekundi brzeg!!!
33 mins
  -> bliži sam ekvatoru pa sam brži

agree  Mira Stepanovic: Bili ste brži. :)
34 mins
  -> brži internetski priključak

agree  Sherefedin MUSTAFA
6 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
potrošnja goriva


Explanation:
Radi se o potrošnji goriva. MPG predstavlja "miles per gallon" (milja po galonu). Kod nas bi se to reklo km po litri.

You can increase gas mileage by choosing a fuel efficient 30 MPG car for your next vehicle;
http://www.mpgomatic.com/2008/03/15/35-mpg-why-wait-until-20...

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2010-09-24 12:45:02 GMT)
--------------------------------------------------

Potrošnja goriva 3). Gradska, l/100 km / mpg, 8.2 / 34.4 ... Qashqai je svoje obavio – bez po muke.
http://autoinfo.ba/Vijesti/TEST-Nissan-Qashqai-2.0-dCi-Acent...

Potrošnja goriva 3). Gradska, l/100 km / mpg, 6.0 / 47.1 ...
http://www.nissan.hr/hrv/vehicle.asp?v=qashqai-2&sp=teh_10

Za prelaženje po prikazanom iz- borniku i odgovarajućim opcijama ..... “km/l”, “l/100km” ili “mpg” (ovisno o prethodnoj postavci); ... na jedinica “km”, potrošnja goriva će biti prikazana kao “km/l” ili “l/100km”. ...
http://www.ford.hr/download/Prirucnik_Ford_Ka.pdf

Potrošnja goriva* (l/100 km). Grad. 4,5 (62.7 mpg). 5,0 (56.5 mpg) ... 2 automobil po prodaji, te najprodavaniji Ford model na 19 europskih tržišta ...
http://opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=84&t=12587

Sasa Kalcik
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 68
Notes to answerer
Asker: hvala, Parižani :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Darko Kolega: slažem se, ali sam bio brži 20 sekunda!
1 min
  -> Bitno da je odgovor pravi!

agree  Sherefedin MUSTAFA
6 hrs
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search