fathead minnow

Croatian translation: velikoglavi klen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fathead minnow
Croatian translation:velikoglavi klen
Entered by: tanya123

07:32 Nov 26, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-) / fish
English term or phrase: fathead minnow
fish- pimephales promelas
postoji li neko hrvatsko ime?
tanya123
velikoglavi klen
Explanation:
http://www.methanex.com/products/documents/MSDS_CANcroatian....

ovdje se spominje, ne znam koristili su li naziv koji se spominje još negdje u hrvatskoj literaturi, ali neki početak

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2011-11-26 07:45:35 GMT)
--------------------------------------------------

i ovo ... Debeloglava gavčica

http://www.dow.com/products/product_detail_display.page?prod...

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2011-11-26 08:00:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.prevodi.gov.me/13.30.18/32001L0059.pdf ... debeloglava bjelica

i jedan ipak znanstveni izvor

http://bib.irb.hr/datoteka/146622.AleksandarPopijacMr.pdf

ribe šaranke
Selected response from:

pikzibner
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4debeloglava gavčica
Davor Ivic
2velikoglavi klen
pikzibner


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
velikoglavi klen


Explanation:
http://www.methanex.com/products/documents/MSDS_CANcroatian....

ovdje se spominje, ne znam koristili su li naziv koji se spominje još negdje u hrvatskoj literaturi, ali neki početak

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2011-11-26 07:45:35 GMT)
--------------------------------------------------

i ovo ... Debeloglava gavčica

http://www.dow.com/products/product_detail_display.page?prod...

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2011-11-26 08:00:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.prevodi.gov.me/13.30.18/32001L0059.pdf ... debeloglava bjelica

i jedan ipak znanstveni izvor

http://bib.irb.hr/datoteka/146622.AleksandarPopijacMr.pdf

ribe šaranke

pikzibner
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala
Notes to answerer
Asker: to je definitivno riba koja je neka vrsta šarana, i velikoglavi klen (fathead u engl.) je odličan prijevod, a kako je ovo što prevodim isto sigurnosno tehnički list, i isto tako o vrsti proizvoda koja se bazira na alkoholu, vaš prvi izvor je odličan, hvala puno


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
debeloglava gavčica


Explanation:
pogledati PDF u linku


    Reference: http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=pimephales%20promelas%...
Davor Ivic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: hvala, zapravo su oba odgovora OK, kako se čini, ali moram izabrati jedan





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search