due dilligence

Croatian translation: detaljan izvještaj o poslovanju tvrtke

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:due dilligence
Croatian translation:detaljan izvještaj o poslovanju tvrtke
Entered by: Vesna Zivcic

08:29 Jan 27, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial / accounting , financial
English term or phrase: due dilligence
Legal due dilligence list of the company
Gordana Podvezanec
Croatia
postupak izvještavanja i detaljne analize pojedine tvrtke
Explanation:
due diligence
- postupak izvještavanja i detaljne analize pojedine tvrtke

- detaljna provjera podataka o poslovanju trgovačkog društva radi stjecanja uvida u poslovanje


"Due dilligence list" bi po mom mišljenju bio izvještaj koji pruža detaljne podatke o stanju i poslovanju neke tvrtke, koji će poslužiti kao temelj za odluku potencijalnog kupca


KPMG Glossary:

Due diligence list - Checklist for obtaining information.

Due diligence information request lists - Lists furnished to the vendor by the purchaser to aid in compiling the documents required for the due diligence.


Due diligence - Describes in terms of transactions at arm’s length the requisite standard of care and thereby marks the information exchange phase and the analysis of contractual underpinning. A key field of application is the preparation of company acquisitions. In this relation, this constitutes the institutionalised disclosure and pre-decision-making process integrated with the acquisition procedures.

Pogledajte definiciju s jednog crnogorskog sitea:

"Dju dilidžens je pojam koji se teško kratko može prevesti ... označava detaljnu analizu svih podataka relevantnih za jedno preduzeće, od njegovog finansijskog stanja, preko opreme kojom raspolaže i proizvodnje kojom se bavi (uključujući i njenu tržišnu verifikaciju), do kadrova. "

Erste
"Due Diligence

Kod složenijh projekata preuzimanja, spajanja ili prodaja kompanija, Erste vrijednosni papiri, u suradnji s bankom u Beču i vodećim konzultanskim i revizorskim kućama, omogućava due dilligence proces. Naš udio zasnovan je na pružanju svih relevantnih informacija o kompaniji, prikupljanju potrebnih informacija o sličnim projektima u Europi, kao i u vlastitom sudjelovanju u procjenama vrijednosni imovine kompanije u procesu prodaje/preuzimanja."


http://www.erste.hr/main.asp?ID=16
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5detaljan izveštaj o poslovanju kompanije
Sanja Mihailovic
4 +1postupak izvještavanja i detaljne analize pojedine tvrtke
Vesna Zivcic


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
postupak izvještavanja i detaljne analize pojedine tvrtke


Explanation:
due diligence
- postupak izvještavanja i detaljne analize pojedine tvrtke

- detaljna provjera podataka o poslovanju trgovačkog društva radi stjecanja uvida u poslovanje


"Due dilligence list" bi po mom mišljenju bio izvještaj koji pruža detaljne podatke o stanju i poslovanju neke tvrtke, koji će poslužiti kao temelj za odluku potencijalnog kupca


KPMG Glossary:

Due diligence list - Checklist for obtaining information.

Due diligence information request lists - Lists furnished to the vendor by the purchaser to aid in compiling the documents required for the due diligence.


Due diligence - Describes in terms of transactions at arm’s length the requisite standard of care and thereby marks the information exchange phase and the analysis of contractual underpinning. A key field of application is the preparation of company acquisitions. In this relation, this constitutes the institutionalised disclosure and pre-decision-making process integrated with the acquisition procedures.

Pogledajte definiciju s jednog crnogorskog sitea:

"Dju dilidžens je pojam koji se teško kratko može prevesti ... označava detaljnu analizu svih podataka relevantnih za jedno preduzeće, od njegovog finansijskog stanja, preko opreme kojom raspolaže i proizvodnje kojom se bavi (uključujući i njenu tržišnu verifikaciju), do kadrova. "

Erste
"Due Diligence

Kod složenijh projekata preuzimanja, spajanja ili prodaja kompanija, Erste vrijednosni papiri, u suradnji s bankom u Beču i vodećim konzultanskim i revizorskim kućama, omogućava due dilligence proces. Naš udio zasnovan je na pružanju svih relevantnih informacija o kompaniji, prikupljanju potrebnih informacija o sličnim projektima u Europi, kao i u vlastitom sudjelovanju u procjenama vrijednosni imovine kompanije u procesu prodaje/preuzimanja."


http://www.erste.hr/main.asp?ID=16



    Reference: http://www.kpmg.de/services/tax/mergers-acquisitions/en/glos...
    Reference: http://www.pliva.si/blob/BROJ65.pdf
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 865
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Franka72: odlicno
1 day 23 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
detaljan izveštaj o poslovanju kompanije


Explanation:
-

Sanja Mihailovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 103




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search