International Assignment Solution

Croatian translation: Rješenje za vršenje djelatnosti u inozemstvu

23:00 Dec 17, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial / consulting
English term or phrase: International Assignment Solution
written bellow the company title
ihodak4
Croatian translation:Rješenje za vršenje djelatnosti u inozemstvu
Explanation:
Možete li iz ostalog teksta shvatiti što radi ta tvrtka? Trebalo bi malo više konteksta.
Selected response from:

Karen Ordanic
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Dozvola za obavljanje poslova u inozemstvu
Andjelo Miklic
3 +2Rješenje za vršenje djelatnosti u inozemstvu
Karen Ordanic
4odluka/ trjeaenje o meaunarodnom prijenosu ovlasti na nekii posao , pravo....
Gordana Podvezanec


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
international assignment solution
odluka/ trjeaenje o meaunarodnom prijenosu ovlasti na nekii posao , pravo....


Explanation:
ASSIGNMENT
s 1. <jur> prijenos, prenošenje, ustup (cesija)
2. doznaka, odredba, službeni položaj, dužnost;<univ> zadaća, domaći
zadatak
/ deed of # = prijenosna (ustupna) isprava;
# of funds = dodjela novca


    Reference: http://www.ezine.kd2online.com/cendantmobility/reprint0602-c...
Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 583

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
international assignment solution
Rješenje za vršenje djelatnosti u inozemstvu


Explanation:
Možete li iz ostalog teksta shvatiti što radi ta tvrtka? Trebalo bi malo više konteksta.

Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 264
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabrijela
4 hrs

agree  sladja
6 hrs

8 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Dozvola za obavljanje poslova u inozemstvu


Explanation:
Mogućnost obavljanja posla u inozemstvu ili dozvola za obavljanje poslova u inozemstvu. Potrebna je usklađenost sa međunarodnim standardima kako bi se dobila dozvola za to.
Radi se o mogućnosti, dozvoli, rješenju ili slično.

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search