Royal Canadian Mounted Police

Croatian translation: Kraljevska kanadska konjička policija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Royal Canadian Mounted Police
Croatian translation:Kraljevska kanadska konjička policija
Entered by: Martina Pokupec (X)

09:58 Aug 16, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / uvjerenje o nekažnjavanj
English term or phrase: Royal Canadian Mounted Police
svašta sam našla na ovu temu, pa čak i Kraljevska kanadska brdska policija :D

No, budući da se službeno na francuskom zove: Gendarmerie royale du Canada, nisam sigurna treba li prevoditi uopće "mounted"

Hvala na prijedlozima!
Martina Pokupec (X)
Croatia
Kraljevska kanadska konjička policija
Explanation:
Kraljevska kanadska konjička policija (Engleski: The Royal Canadian Mounted Police (RCMP); Francuski: Gendarmerie Royale du Canada (GRC)) je federalna policijska snaga, organizirana poluvojnički i sa 24.578 pripadnika (01.01.2007.) je najveća policijska organizacija u Kanadi. Pripada među najpoznatije policijske snage u svijetu. Nastali su 1920. g. ujedinjavanjem Severo-zapadne konjičke policije (osnovane 1873., a od 1904. dobivaju pridjev Kraljevski) i Policije dominiona (osnovane 1868). Najveći dio današnjih oznaka i ostalih obilježja su naslijedili od Sjevero-zapadne konjičke policije, posebno se to odnosi na svima prepoznatljive crvene bluze, paravojnu organizaciju i mitove i legende o njihovim postignućima. Popularni naziv im je Mounties (konjanici), a unutar organizacije se upotrebljavaju izrazi The Force (Snage), a za sebe jednostavno kažu Members (pripadnici).

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2011-08-16 10:05:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.rcmp-grc.gc.ca/hist/index-eng.htm - možete vidjeti fotografije iz ranijih razdoblja kada su presretače glumili konji:-)
Selected response from:

Andreja Ciković
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Kraljevska kanadska konjička policija
Andreja Ciković
5 +3kraljevska kanadska konjička policija
Dubravka Hrastovec


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
royal canadian mounted police
kraljevska kanadska konjička policija


Explanation:
Mounted police jaše... konje, deve... :)

Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
0 min

agree  Nikola Bubić
1 min

agree  Anira
19 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
royal canadian mounted police
Kraljevska kanadska konjička policija


Explanation:
Kraljevska kanadska konjička policija (Engleski: The Royal Canadian Mounted Police (RCMP); Francuski: Gendarmerie Royale du Canada (GRC)) je federalna policijska snaga, organizirana poluvojnički i sa 24.578 pripadnika (01.01.2007.) je najveća policijska organizacija u Kanadi. Pripada među najpoznatije policijske snage u svijetu. Nastali su 1920. g. ujedinjavanjem Severo-zapadne konjičke policije (osnovane 1873., a od 1904. dobivaju pridjev Kraljevski) i Policije dominiona (osnovane 1868). Najveći dio današnjih oznaka i ostalih obilježja su naslijedili od Sjevero-zapadne konjičke policije, posebno se to odnosi na svima prepoznatljive crvene bluze, paravojnu organizaciju i mitove i legende o njihovim postignućima. Popularni naziv im je Mounties (konjanici), a unutar organizacije se upotrebljavaju izrazi The Force (Snage), a za sebe jednostavno kažu Members (pripadnici).

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2011-08-16 10:05:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.rcmp-grc.gc.ca/hist/index-eng.htm - možete vidjeti fotografije iz ranijih razdoblja kada su presretače glumili konji:-)

Andreja Ciković
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
0 min
  -> Hvala!

agree  Nikola Bubić
1 min
  -> Hvala!

agree  Svjetlana Nevescanin
46 mins

agree  Hrvoje Pticar
1 hr

agree  Anira
19 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search