critical flux

Croatian translation: kritična gustoća toplinskog toka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:critical flux
Croatian translation:kritična gustoća toplinskog toka
Entered by: PeregrineFalcon

10:49 Dec 6, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / Fire classification report
English term or phrase: critical flux
radi se o građ. materijalima, testiranju na reakciju na vatru u tablici (kW/m2)
tanya123
kritična gustoća toplinskog toka
Explanation:
-Gustoca toplinskog toka (intenzitet
radijacije)
-P/A (W/m2)
Gustoca toplinskog toka od 2 do 2.5 kW/m2 – granica
boli na nezašticenom tijelu u nekoliko minuta
-sunce 1.4 – 1.6
Vatrogasac s opremom izdrži 5 kW/ m2 + IA = 30 min.
5 kW/m2 = 75o C
Selected response from:

PeregrineFalcon
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kritična gustoća toplinskog toka
PeregrineFalcon
4kritično varenje
Mila98
3kritičan toplinski tok
Andreja Ciković


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kritično varenje


Explanation:
flux = sredstvo koje olakšava lemljenje, varenje kao i tok, strujanje, ali kod građevine bi prije bilo vartenje

Mila98
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kritična gustoća toplinskog toka


Explanation:
-Gustoca toplinskog toka (intenzitet
radijacije)
-P/A (W/m2)
Gustoca toplinskog toka od 2 do 2.5 kW/m2 – granica
boli na nezašticenom tijelu u nekoliko minuta
-sunce 1.4 – 1.6
Vatrogasac s opremom izdrži 5 kW/ m2 + IA = 30 min.
5 kW/m2 = 75o C


    Reference: http://85.10.48.253/hvzftp/opatija_skup/09/szabo.pdf
PeregrineFalcon
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap
5 hrs
  -> hvala:)

agree  Milan Djukić
5 hrs
  -> hvala:)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kritičan toplinski tok


Explanation:
Prema mjernoj jedinici (kilovat po kvadratnom metru) na webu sam pronašla izraz "gustoća toplinskog toka" kao u "Prema dokumentima NFPA 59A (2006.) i 49CFR193 vrijednost toplinskog toka u slucaju zapaljenja UPP-a ne smije prelaziti 5 kW/m2 unutar stambenih podrucja." Međutim, nisam stručnjak i ne mogu odrediti je li to ipak "kritična gustoća toplinskog toka", pa se nadam da će moje "razglabanje" potaknuti nekog kolegu na prikladnije rješenje.

Example sentence(s):
  • udaljenosti od centra prostora izvora plamena do tocaka gdje je vrijednosti toplinskog toka jednaka 32 kW/m2, 21 kW/m2, 12,5 kW/m2 i 5,0 kW/m2
  • Maksimalna se gustoća toplinskog toka naziva kritičnom gustoćom, te za vodu prelazi vrijednost 1 MW/m2.

    Reference: http://www.ktf-split.hr/periodni/abc/jedinice.html
    Reference: http://powerlab.fsb.hr/Neven/PhD/ThesisPart4.3aResultsSisak....
Andreja Ciković
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search