discretionary

Croatian translation: prema procjeni

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:discretionary
Croatian translation:prema procjeni
Entered by: Darko Kolega

10:38 Aug 29, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / kemijski spojevi i formul
English term or phrase: discretionary
radi se o sampling time (vrijeme uzorkovanja)...vjerojatno kontrola izloženosti opasnim tvarima...

je li to: slučajni odabir??
drugi načini na popisu: na kraju tjedna, radne smjene i sl.
Darko Kolega
Croatia
prema procjeni
Explanation:
Upravo s vremenom uzorkovanja u kontroli sanitarnih uvjeta u pogonima ili ekološkom monitoringu, uobičajeno je da bude zadana minimalna učestalost (daily, weekly, ...) i tome se doda "discrecionary" što je u hrvatskim tekstovima "prema procjeni..." s time da je u pravilu definirano i čijoj procjeni. Učestalo se spominje i "diskreciono pravo" što je manje-više ista stvar - rezultat nečije procjene.
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prema procjeni
drazenborcic
3prema potrebi, prema odluci osobe koja obavlja testiranje
crobrazilac
3štih probe: uzorkovanje u terminima određenim prema vlastitom nahođenju zadužene osobe
Mirta Jusic
2prema vlastitom nahođenju/vlastitoj prosudbi/odluci
Dinap


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prema potrebi, prema odluci osobe koja obavlja testiranje


Explanation:
Imao sam nešto slično kada kažu, primjerice, start the engines at your discretion, dakle, u smislu, kada želite, kada smatrate da treba.

crobrazilac
Croatia
Native speaker of: Croatian

14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
prema vlastitom nahođenju/vlastitoj prosudbi/odluci


Explanation:
niste nam pružili rečenični kontekst pa samo nagađam, možda u smislu vrijeme uzorkovanja određuje rukovatelj prema vlastitom nahođenju... Ali zbilja nisam sigurna.

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 296

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prema procjeni


Explanation:
Upravo s vremenom uzorkovanja u kontroli sanitarnih uvjeta u pogonima ili ekološkom monitoringu, uobičajeno je da bude zadana minimalna učestalost (daily, weekly, ...) i tome se doda "discrecionary" što je u hrvatskim tekstovima "prema procjeni..." s time da je u pravilu definirano i čijoj procjeni. Učestalo se spominje i "diskreciono pravo" što je manje-više ista stvar - rezultat nečije procjene.

Example sentence(s):
  • Kroz razdoblje od najmanje narednih 12 mjeseci farma ili farme u vlasništvu iste osobe moraju biti predmet dodatnog uzorkovanja i kontrole rezidua onih tvari koje su prethodno nađene u nedozvoljenim količinama, a prema procjeni ovlaštene osobe.
  • Broj uzoraka određuje ovlaštena osoba prema procjeni situacije na terenu (sumnja na uporabu zabranjenih tvari, drugi nastali problemi).

    Reference: http://cadial.hidra.hr/searchdoc.php?action=search&lang=hr&q...
    Reference: http://www.poslovniforum.hr/poljoprivreda/zip_118_04.asp
drazenborcic
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 132

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
discretionary sampling time
štih probe: uzorkovanje u terminima određenim prema vlastitom nahođenju zadužene osobe


Explanation:
Dobar stari Bratoljub nudi ovo za štihproba (njem. Stichprobe):
"pokus bockanjem", provjeravanje ispravnosti neke pojave ne ispitujući je čitavu, nego na temelju podataka dobivenim POJEDINAČNIM MJESTIMIČNIM pregledavanjem, "na preskok".

U Vašem primjeru očito imaju propisane i redovite samplinge na kraju radne smjene i na kraju radnog tjedna, ali na nekome je, očito, da provodi i ŠTIH PROBE onda kad on to odluči... Povremeno, i to prema vlastitom nahođenju, kao što je već predložio netko od kolega - bez unaprijed određenog rasporeda.

Odgovara li Vam?








Mirta Jusic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search