file encryption password access functionality

Croatian translation: funkcija lozinkom zaštićenog pristupa kodiranju (enkripciji) datoteka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:file encryption password access functionality
Croatian translation:funkcija lozinkom zaštićenog pristupa kodiranju (enkripciji) datoteka
Entered by: ihodak4

21:05 Sep 12, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: file encryption password access functionality
The client will utilize any file ancryption password acces functionality made available to it;
Hvala!
ihodak4
funkcija lozinkom zaštićenog pristupa kodiranju (enkripciji) datoteka
Explanation:
Radi se o postupku sigurnosnog kodiranja datoteka određenoim programom, dakle od stranke se traži da (vjerojatno prije slanja internetom) kodira datoteku određenim programom, a za to mu je potrebna lozinka

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-09-13 05:28:54 GMT)
--------------------------------------------------

Vidi
http://cn.carnet.hr/rare/1996/961008b/pgp1.ppt.
http://student.mscommunity.net/Portals/35/Clanci/dpernar/EFS...
Selected response from:

Sonja Bulesic Milic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1funkcija pristupa šifriranim datotekama pomoću lozinke
Aleksandar Medić
5 +1funkcija lozinkom zaštićenog pristupa kodiranju (enkripciji) datoteka
Sonja Bulesic Milic


Discussion entries: 2





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
funkcija lozinkom zaštićenog pristupa kodiranju (enkripciji) datoteka


Explanation:
Radi se o postupku sigurnosnog kodiranja datoteka određenoim programom, dakle od stranke se traži da (vjerojatno prije slanja internetom) kodira datoteku određenim programom, a za to mu je potrebna lozinka

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-09-13 05:28:54 GMT)
--------------------------------------------------

Vidi
http://cn.carnet.hr/rare/1996/961008b/pgp1.ppt.
http://student.mscommunity.net/Portals/35/Clanci/dpernar/EFS...


    funkcija lozinkom zaštićenog pristupa kodiranju (enkripciji) datoteka
Sonja Bulesic Milic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 day 8 hrs
  -> Hvala!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
funkcija pristupa šifriranim datotekama pomoću lozinke


Explanation:
encoding = kodiranje
encryption = šifriranje
password access functionality = funkcija pristupanja pomoću lozinke

Pristupa se datotekama, a ne šifriranju.

Somehow I think nothing will change, unless Autodesk puts some sort of blackout or restricted or password access functionality in the settings tab of the toolspace.
http://discussion.autodesk.com/thread.jspa?threadID=604006

Aleksandar Medić
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 day 4 hrs
  -> Hvala.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search