DVD restore

Croatian translation: DVD za obnavljanje podataka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DVD restore
Croatian translation:DVD za obnavljanje podataka
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

21:16 Dec 12, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / software
English term or phrase: DVD restore
Use previously downloaded web restore or files copied from DVD restore
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
DVD za obnavljanje podataka
Explanation:
Restore znači vratiti podatke u ono stanje i s onim vrijednostima koje su imali prije pada sustava ili uređaja.
Naravno, to treba malo"komprimirati", pa predlažem gornje rješenje.
Na Dell-ovim stranicama System Restore se prevodi kao obnavljanje sustava.
Selected response from:

Ivana Kahle
Croatia
Grading comment
Hvala, Ivana!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2DVD za obnavljanje podataka
Ivana Kahle
4dvd za obnovu podataka
Marcel Milic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dvd restore
DVD za obnavljanje podataka


Explanation:
Restore znači vratiti podatke u ono stanje i s onim vrijednostima koje su imali prije pada sustava ili uređaja.
Naravno, to treba malo"komprimirati", pa predlažem gornje rješenje.
Na Dell-ovim stranicama System Restore se prevodi kao obnavljanje sustava.

Ivana Kahle
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, Ivana!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonja Bulesic Milic
15 hrs
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
6 days
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dvd restore
dvd za obnovu podataka


Explanation:
... ili datoteke, koje ste prepisali sa dvd-a za obnovu podataka.
Recimo.

Marcel Milic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 15




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search