airborne asbestos fiber

Croatian translation: azbestna prašina u zraku

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:airborne asbestos fiber
Croatian translation:azbestna prašina u zraku
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

06:59 Oct 24, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / tender
English term or phrase: airborne asbestos fiber
Molim pomoć! Pozdrav, izuppaba
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
azbestna prašina u zraku
Explanation:
Od mogućih rješenja odabirem kao prijedlog ovo, premda je očigledno moguće reći i 'čestice azbesta/azbestne čestice u zraku'.

Pogledaj ovaj citat:
"(...) (b) izraz »azbestna prašina« znači azbestne čestice koje lebde u zraku ili nataložene azbestne čestice koje se mogu naći u zraku u radnom okruženju;
(c) izraz »azbestna prašina koja lebdi u zraku« znači, u svrhu mjerenja, čestice prašine izmjerene pomoću gravimetrijske procjene ili druge jednakovrijedne metode;
(d) izraz »azbestna vlakna koja se mogu udisati« znači vlakna čiji je promjer manji od 3 mikrometara, a odnos duljina-promjer veći od 3:1. U svrhe mjerenja uzimaju se u obzir samo vlakna dulja od 5 mikrometara; (...)"
http://sog.zitel.hr/index.php?option=com_content&view=catego...

Ili potraži ovaj PDF dokument:
[PDF] AN EXPERIMENT TO DEVELOP CONVERSION FACTORS TO STANDARDISE ... - hrcak.srce.hr/file/19768


--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2009-10-24 07:30:46 GMT)
--------------------------------------------------

A možda je potpuno OK reći i 'azbestna vlakna', ovisi o veličini istih, vidiš i sama.

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2009-10-24 07:33:30 GMT)
--------------------------------------------------

Da, definitivno bih stavila 'azbestna vlakna u zraku' kao konačno rješenje.
"(5) Otpad koji sadrži azbest (u daljnjem tekstu: azbestni otpad) je otpadni sirovi azbest i svaka tvar ili predmet koji sadrži azbest i azbestna vlakna, azbestna prašina nastala emisijom azbesta u zrak kod obrade azbesta ili tvari, materijala i proizvoda koji sadrže azbest koje posjednik odbacuje, namjerava ili mora odbaciti."
http://www.okz.hr/hrvatski/06-vijesti-i-informacije/06-2-nov...
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
hvala!!! Najbolja si, dereš te stvari!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4azbestna prašina u zraku
Dubravka Hrastovec
4asbestne čestice koje raznosi vjetar
gordana spendic


Discussion entries: 3





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
asbestne čestice koje raznosi vjetar


Explanation:
aaa


    Reference: http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/stanovnici-trogira-na-uda...
gordana spendic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
azbestna prašina u zraku


Explanation:
Od mogućih rješenja odabirem kao prijedlog ovo, premda je očigledno moguće reći i 'čestice azbesta/azbestne čestice u zraku'.

Pogledaj ovaj citat:
"(...) (b) izraz »azbestna prašina« znači azbestne čestice koje lebde u zraku ili nataložene azbestne čestice koje se mogu naći u zraku u radnom okruženju;
(c) izraz »azbestna prašina koja lebdi u zraku« znači, u svrhu mjerenja, čestice prašine izmjerene pomoću gravimetrijske procjene ili druge jednakovrijedne metode;
(d) izraz »azbestna vlakna koja se mogu udisati« znači vlakna čiji je promjer manji od 3 mikrometara, a odnos duljina-promjer veći od 3:1. U svrhe mjerenja uzimaju se u obzir samo vlakna dulja od 5 mikrometara; (...)"
http://sog.zitel.hr/index.php?option=com_content&view=catego...

Ili potraži ovaj PDF dokument:
[PDF] AN EXPERIMENT TO DEVELOP CONVERSION FACTORS TO STANDARDISE ... - hrcak.srce.hr/file/19768


--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2009-10-24 07:30:46 GMT)
--------------------------------------------------

A možda je potpuno OK reći i 'azbestna vlakna', ovisi o veličini istih, vidiš i sama.

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2009-10-24 07:33:30 GMT)
--------------------------------------------------

Da, definitivno bih stavila 'azbestna vlakna u zraku' kao konačno rješenje.
"(5) Otpad koji sadrži azbest (u daljnjem tekstu: azbestni otpad) je otpadni sirovi azbest i svaka tvar ili predmet koji sadrži azbest i azbestna vlakna, azbestna prašina nastala emisijom azbesta u zrak kod obrade azbesta ili tvari, materijala i proizvoda koji sadrže azbest koje posjednik odbacuje, namjerava ili mora odbaciti."
http://www.okz.hr/hrvatski/06-vijesti-i-informacije/06-2-nov...


Dubravka Hrastovec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
hvala!!! Najbolja si, dereš te stvari!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv: agree
2 hrs
  -> Hvala, shpeezza!

agree  Milan Djukić
3 hrs
  -> Hvala, Milane!

agree  Mira Stepanovic
1 day 9 hrs
  -> Hvala, Mira!

agree  Ivana Kahle: Moj glas za »azbestna vlakna koja se mogu udisati«, ili, kao što si kasnije predložila, "u zraku".
2 days 7 hrs
  -> Hvala, Ivana!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search