below the thresholds

Croatian translation: ispod pragova

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:below the thresholds
Croatian translation:ispod pragova
Entered by: meggyy

06:23 Sep 22, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Construction / Civil Engineering / Nacrt projekta
English term or phrase: below the thresholds
"Whether existing or new, the plants and activities below the thresholds of the mentioned Entity by-laws (regulations) are either exempt from environmental permitting, or subject to environmental permitting on the cantonal level, if within the thresholds specified by the cantonal legislation"

Radi li se ovdje o nadležnosti, ili pak nečemu drugom?
meggyy
Bosnia and Herzegovina
ispod pragova
Explanation:
Ovdje je prag isto što i granična vrijednost. Pravilnici, očito, propisuju minimalne vrijednosti (kvadrature, protoka tvari, potrošnje energije, ...) iznad kojih postoji obveza upravljanja okolišem. Za one "ispod pragova" ne postoji takva obveza.

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2010-09-22 06:54:41 GMT)
--------------------------------------------------

Nakon kraćeg razmišljanja, ... U žurnalističkom stilu ili rutini, "ispod" je OK, ali bi u bilo kojem stručnom ili pravnom tekstu vjerojatno trebalo napisati "manje od" umjesto "ispod". Potvrđeno instant "google" analizom.
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ispod pragova
drazenborcic
4ispod donje granice / donjih granica
Sasa Kalcik


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ispod pragova


Explanation:
Ovdje je prag isto što i granična vrijednost. Pravilnici, očito, propisuju minimalne vrijednosti (kvadrature, protoka tvari, potrošnje energije, ...) iznad kojih postoji obveza upravljanja okolišem. Za one "ispod pragova" ne postoji takva obveza.

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2010-09-22 06:54:41 GMT)
--------------------------------------------------

Nakon kraćeg razmišljanja, ... U žurnalističkom stilu ili rutini, "ispod" je OK, ali bi u bilo kojem stručnom ili pravnom tekstu vjerojatno trebalo napisati "manje od" umjesto "ispod". Potvrđeno instant "google" analizom.

Example sentence(s):
  • Česte su kao emisije izvan dozvoljenih granica ako su ispod praga mase.
  • Zahvaljujući inovacijama u 6-cilindričnom motoru, njegova razina emisija znatno je ispod praga količine ispušnih plinova kojeg određuje norma EU 5.

    Reference: http://www2.autoportal.hr/200808173191/Predstavljamo/Prvak-u...
drazenborcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
1 hr

agree  sazo
2 hrs

agree  Maja Basara
3 hrs

agree  Natasa Djurovic
12 hrs

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ispod donje granice / donjih granica


Explanation:
Za razmisliti je dali koristiti jedninu ili množinu u ovom slučaju...

03 Zaštita okoliša - Zakon o otpadu NN 151/03; donja granica procjenjivanja:
http://www.zastita.com.hr/index.php?option=com_content&view=...

Okoliš. Napomene (2): Datum stupanja na snagu: 2008-06-19 .... I. kategorija, za koncentracije ispod donje granice procjenjivanja.
http://cadial.hidra.hr/searchdoc.php?lang=hr&query=azbest&se...

ispod donje granice za odreñene proizvode, proizvoñači se štite primjenom mjera interventnih cijena. ... mjere zaštite okoliša i očuvanja ruralnog prostora...
http://hcpm.agr.hr/aktualno/bosnic-kakoueu2.pdf

Sasa Kalcik
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search