confidential cost estimate

Croatian translation: povjerljivi troškovnik

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:confidential cost estimate
Croatian translation:povjerljivi troškovnik
Entered by: Eilee

08:04 Oct 26, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: confidential cost estimate
Znam šta znači ovaj termin, ali ne znam adekvatan izraz na domaćem jeziku (hrvatski/bosanski/srpski), pa vas molim za pomoć. Da pojasnim značenje: dakle radi se o predmjeru i predračunu radova kojeg investitor da da se uradi kako bi mogao prilikom evaluacije ponuda provjeriti da li su ponuđene cijene u razumnim okvirima.
Alana Fajkovic
Bosnia and Herzegovina
povjerljivi troškovnik
Explanation:
Cost estimate je troškovnik, a confidential znači da cifre i podatke iz istog doznaje samo investitor te da su za javnost "povjerljivi" odnosno da javnos nema uvid u njihov sadržaj

--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2011-10-26 09:37:20 GMT)
--------------------------------------------------


http://codes.ohio.gov/orc/5525.15

hrcak.srce.hr/file/79613

http://www.crodict.com/english-croatian/cost-estimate.html



--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2011-10-26 09:46:33 GMT)
--------------------------------------------------

Ili TAJNI troškovnik, ovisno što prevađate. Pozz
Selected response from:

Eilee
Grading comment
Hvala na trudu i pomoći.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5povjerljivi troškovnik
Eilee
4predračun troškova
Ana-Maria Kozlovac


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
predračun troškova


Explanation:
pouzdan predračun troškova = estimate of costs

Ana-Maria Kozlovac
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
povjerljivi troškovnik


Explanation:
Cost estimate je troškovnik, a confidential znači da cifre i podatke iz istog doznaje samo investitor te da su za javnost "povjerljivi" odnosno da javnos nema uvid u njihov sadržaj

--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2011-10-26 09:37:20 GMT)
--------------------------------------------------


http://codes.ohio.gov/orc/5525.15

hrcak.srce.hr/file/79613

http://www.crodict.com/english-croatian/cost-estimate.html



--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2011-10-26 09:46:33 GMT)
--------------------------------------------------

Ili TAJNI troškovnik, ovisno što prevađate. Pozz


    Reference: http://www.necenzurirano.com/index.php?option=com_frontpage&...
Eilee
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala na trudu i pomoći.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search