Construction and engineering projects

Croatian translation: građevinski i strojarski projekti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Construction and engineering projects
Croatian translation:građevinski i strojarski projekti
Entered by: ria05

22:55 Jan 11, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Company Overview
English term or phrase: Construction and engineering projects
Today, xy is acknowledged as a world leader in the professional management of construction and engineeering projects, both large and small.
ria05
Croatia
građevinski i strojarski projekti
Explanation:
Ovo je najpribližniji prijevod koji mi pada na pamet i 99% odgovara stanju stvari. Problem se može pojaviti u nekom kontekstu gdje će anglosaksonski svijet podrazumijevati da "engineering project" sadrži i projekt elektroinstalacija, što se u nas ne podrazumijeva u strojarskom projektu.
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
Hvala puno
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3građevinski i inženjerski projekti
Mira Stepanovic
4 +2građevinski i strojarski projekti
drazenborcic


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
construction and engineering projects
građevinski i strojarski projekti


Explanation:
Ovo je najpribližniji prijevod koji mi pada na pamet i 99% odgovara stanju stvari. Problem se može pojaviti u nekom kontekstu gdje će anglosaksonski svijet podrazumijevati da "engineering project" sadrži i projekt elektroinstalacija, što se u nas ne podrazumijeva u strojarskom projektu.


    Reference: http://www.mojanekretnina.hr/zakon-o-gradnji-projekti.aspx
drazenborcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala puno

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kolumbina Benčević Tomljanović
8 hrs

agree  Jakov Milicevic
9 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
construction and engineering projects
građevinski i inženjerski projekti


Explanation:
ovde - projekti u smislu "project" a ne "design"
Značenje dato u produžetku nije ograničeno na nabrojane proizvode već to mogu npr. biti i elektro i strojarske instalacije koje predstavljaju gotov proizvod u sklopu nekog građevinskog objekta, ili bilo koja druga inženjerska grana koja učestvuje u realizaciji određenog projekta.
http://www.zpr.fer.hr/zpr/LinkClick.aspx?fileticket=n-gyMKFz...
Projekti s ciljem stvaranja proizvoda tipični su inženjerski projekti čiji je konačni produkt proizvod – elektronički uređaj, stroj, brod ili nešto slično.

http://www.gradst.hr/Portals/9/PropertyAgent/1167/Files/3059...
Konvencionalni inženjerski projekti su se oslanjali na analizi samo
prirodne nepouzdanosti i to uglavnom na geofizikalne događaje kao
poplave, kišne oluje, potrese i sl.

http://www.gfos.hr/portal/images/stories/studij/sveucilisni-...
U današnje vrijeme, kada inženjerski projekti postaju sve više međunarodnog karaktera, ovakva jasna komunikacija mora biti prisutna između praktičara iz različitih zemalja koji koriste zajednički međunarodni jezik.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2012-01-12 11:01:40 GMT)
--------------------------------------------------

Samo da napomenem da ovde nije sasvim jasno da li se "projects" odnosi samo na engineering ili na "construction and engineering" tako da je jedno od mogućih značenja "izgradnja i inženjerski projekti" tj. "upravljanje izgradnjom i inženjerskim projektima" što može da ima smisla obzirom da ne vidim zašto bi građevinski projekti bili izdvojeni jer i oni predstavljaju inženjerske projekte.
http://www.google.rs/search?q=upravljanje izgradnjom&ie=utf-...

http://www.wlw.hr/hr/CompaniesByProduct/0043001357/upravljan...
Upravljanje izgradnjom
Lista ponuđača - proizvođači, trgovci i pružatelji usluga za Upravljanje izgradnjom u Hrvatskoj.

Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
24 mins
  -> Hvala!

agree  Aleksandar Ristić
15 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
1 day 19 mins
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search