hair crimper

Croatian translation: kovrčalo (za kosu)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hair crimper
Croatian translation:kovrčalo (za kosu)
Entered by: Martina Pokupec (X)

13:04 Feb 14, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Cosmetics, Beauty / hair styling
English term or phrase: hair crimper
Radi se o uređaju za kovrčanje kose. Postoji li drugi naziv za to ili mora biti tako dugačak?

Hvala!
Martina Pokupec (X)
Croatia
kovrčalo (za kosu)
Explanation:
ja imam dugu kosu pa me zanima je li komplikovana i je li makar priblizno .... nemoj koristiti glačalo ili kovrčalo za kosu na mokroj kosi! ...
http://www.forum.hr/showthread.php?p=30411422


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-02-14 15:05:36 GMT)
--------------------------------------------------

bar zvuči domaće i odmah asocira na lijepu bujnu kos(mat)u
Selected response from:

Darko Kolega
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kovrčalo (za kosu)
Darko Kolega
5aparat za ravnanje kose
Mediha Dervisic
Summary of reference entries provided
figaro za kosu
Sandra Milosavljevic-Rothe

Discussion entries: 24





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
aparat za ravnanje kose


Explanation:
aparat za ravnanje kose ili pegla za kosu...


scarlett-europe.com/source/models/pdf/sc-065.pdf

Mediha Dervisic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ipv: a fino kolegica napisa da se radi o uređaju za kovrčanje kose :) hair straightener bi bio "aparat za ravnanje kose"
1 hr
  -> Iskreno, nisam pažljivo pričitala;)) a i ti aparati imaju razne nastavke između ostalog i za valove, kovrče...

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kovrčalo (za kosu)


Explanation:
ja imam dugu kosu pa me zanima je li komplikovana i je li makar priblizno .... nemoj koristiti glačalo ili kovrčalo za kosu na mokroj kosi! ...
http://www.forum.hr/showthread.php?p=30411422


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-02-14 15:05:36 GMT)
--------------------------------------------------

bar zvuči domaće i odmah asocira na lijepu bujnu kos(mat)u

Example sentence(s):
  • Za taj osjetljiv zadatak upotrebljavao je ženino kovrčalo za kosu (!) i jednostavno spaljivao dio koji je želio odstraniti3 ...

    Reference: http://216.14.122.209:8880/sitepreview/http/objave.com/pogla...
Darko Kolega
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv: ama evo agree www.hok.hr/.../Ispitni katalog pomocnickog ispita_ frizer.p... -zaslužili ste :))
4 hrs




Reference comments


3 mins
Reference: figaro za kosu

Reference information:
u moje vreme se to zvalo figaro, figaro za kosu.... ako se dobro sećam i ako je to stvarno to


--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2011-02-14 13:12:01 GMT)
--------------------------------------------------

a evo ti i diskusije očitih stručnjaka na tu temu :)

http://forum.divastique.com/index.php?topic=5758.0

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2011-02-14 13:18:51 GMT)
--------------------------------------------------

presa za kosu !!???
zvuči straobalno, ali kad udari u gugl za slike, izađe upravo ono što tražiš

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search