covering repair

Croatian translation: korektivna podloga

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:covering repair
Croatian translation:korektivna podloga
Entered by: Darko Pauković

06:25 Jul 17, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: covering repair
High coverage corrective foundation - SPF 15 (bruises, redness, skin imperfections, dark circles, etc.)

Da li se tu radi o korektivnom puderu? Ili postoji nešto drugo?
Darko Pauković
Croatia
korektor
Explanation:
mislim da je to u pitanju, korektor služi za prekrivanje imperfekcija

http://www.neseser.hr/savjeti-za-sminkanje/2216-korektorom-p...
Korektorom prekrijte podočnjake

Tamni i izraženi podočnjaci ispod očiju prizor je kojeg svaka žena barem povremeno ugleda u ogledalu. Kad sve ostale mjere za ublažavanje podočnjaka ne uspiju, ili vam je potrebno brzo rješenje, malim pomagalom zvanim korektor možete učiniti da podočnjaci jednostavno - nestanu.

http://www.neseser.hr/savjeti-za-sminkanje/2090-tajna-bespri...
Idući korak: na usne nanesite lagani sloj korektora, najbolje kistom za korektor. Svrha korektora je neutralizirati boju usana, kako bi imali besprijekorno platno za nanošenje ruža.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-07-17 07:37:29 GMT)
--------------------------------------------------

ili korektivna podloga:
http://www.vichyconsult.com.hr/products-DUCF0001/sminkanje/d...
Dermablend korektivna podloga visoke moći prekrivanja u sticku
---
Djelovanje
Prekrije sve nepotpunosti na koži, i one najizrazitije.

Rezultat
Prekrije sve nepotpunosti na koži: akne, vitiligo, sunčane pjege, starosne pjege, angiome.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1korektor
Mira Stepanovic
4 +1korektivni puder
Davor Ivic


Discussion entries: 1





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
korektivni puder


Explanation:
upravo kako ste i sami preveli a foundation je podloga za isti

https://www.google.hr/#hl=hr&lr=lang_hr&tbs=lr:lang_1hr&scli...

Davor Ivic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sandra07
8 days

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
korektor


Explanation:
mislim da je to u pitanju, korektor služi za prekrivanje imperfekcija

http://www.neseser.hr/savjeti-za-sminkanje/2216-korektorom-p...
Korektorom prekrijte podočnjake

Tamni i izraženi podočnjaci ispod očiju prizor je kojeg svaka žena barem povremeno ugleda u ogledalu. Kad sve ostale mjere za ublažavanje podočnjaka ne uspiju, ili vam je potrebno brzo rješenje, malim pomagalom zvanim korektor možete učiniti da podočnjaci jednostavno - nestanu.

http://www.neseser.hr/savjeti-za-sminkanje/2090-tajna-bespri...
Idući korak: na usne nanesite lagani sloj korektora, najbolje kistom za korektor. Svrha korektora je neutralizirati boju usana, kako bi imali besprijekorno platno za nanošenje ruža.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-07-17 07:37:29 GMT)
--------------------------------------------------

ili korektivna podloga:
http://www.vichyconsult.com.hr/products-DUCF0001/sminkanje/d...
Dermablend korektivna podloga visoke moći prekrivanja u sticku
---
Djelovanje
Prekrije sve nepotpunosti na koži, i one najizrazitije.

Rezultat
Prekrije sve nepotpunosti na koži: akne, vitiligo, sunčane pjege, starosne pjege, angiome.


Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv: da, korek.podloga, s obzirom na "poduct description" ovdjehttp://www.dermacaredirect.co.uk/teosyal-covering-repair.htm...
1 hr
  -> Hvala, slažem se, to bolje odgovara opisu datom u kontekstu: "High coverage corrective foundation". :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search