capitation

Croatian translation: glavarina/iznos po osiguranoj osobi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:capitation
Croatian translation:glavarina/iznos po osiguranoj osobi
Entered by: Vladimir Mavar (X)

06:18 Sep 25, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / payment systems
English term or phrase: capitation
Sustav plaćanja u kojem se zasebno obračunaju cijene usluga svakog individualnog klijenta umjesto na osnovi obavljenih usluga. Korisnost obaju sustava vidljiva je u mnogočemu u američkom sistemu zdravstvene skrbi. Pojam se kod vođenih zdravstvenih sistema (HMO, PPO) u biti odnosi na fiksni monetarni iznos koji se unaprijed isplaćuje liječniku na osnovi svakog pacijenta po nekoj jedinici vremena za dostavu odnosno obavljanje zdravstvenih usluga. Također se odnosi na metodu fiksnog oporezivanja.

http://economics.about.com/library/glossary/bldef-capitation...

http://www.acponline.org/counseling/understandcapit.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Poll_tax


Postoji li zasebni prijevod za zdravstvenu verziju ovog termina? Možda "pojedinačno fakturiranje"?
Vladimir Mavar (X)
glavarina/iznos po osiguranoj osobi
Explanation:

http://www.hdod.net/rad_drustva/reformaPZZ.asp
BIS-GRUPA je željela uvesti «capitation coefficient» ili princip koeficijenta glavarine prema teretu bolesti za ...

http://www.hcjz.hr/clanak.php?id=12484&rnd=ca46c68beaea72a7e...
...od kojih je osnovni način primjenom iznosa po osiguranoj osobi, takozvana glavarina (eng. capitation)...
...Osim iznosa po osiguranoj osobi djelatnosti primarne zdravstvene zaštite financiraju se iznosom po stanovniku (primjerice patronažna zdravstvena zaštita...
Selected response from:

Ariana Koši
Grading comment
Hvala vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5glavarina/iznos po osiguranoj osobi
Ariana Koši
4kapitacija
Mike Lovric


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kapitacija


Explanation:
Moze se jednostavno koristiti Kapitacija (ili razne kombinacije - placanje po osiguraniku itd...)

Mike Lovric
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
glavarina/iznos po osiguranoj osobi


Explanation:

http://www.hdod.net/rad_drustva/reformaPZZ.asp
BIS-GRUPA je željela uvesti «capitation coefficient» ili princip koeficijenta glavarine prema teretu bolesti za ...

http://www.hcjz.hr/clanak.php?id=12484&rnd=ca46c68beaea72a7e...
...od kojih je osnovni način primjenom iznosa po osiguranoj osobi, takozvana glavarina (eng. capitation)...
...Osim iznosa po osiguranoj osobi djelatnosti primarne zdravstvene zaštite financiraju se iznosom po stanovniku (primjerice patronažna zdravstvena zaštita...


Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala vam.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search