conceptual design

Croatian translation: idejno rješenje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:conceptual design
Croatian translation:idejno rješenje
Entered by: Maja Čaprić

11:33 Mar 20, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: conceptual design
pojavljuje mi se u popisu radova/usluga koje izvođač pruža
Maja Čaprić
Croatia
idejno rješenje
Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/croatian_to_english/architecture/3...

IDEJNO RJEŠENJE KRUŽNOG RASKRIŽJA U GRADU . .. CONCEPTUAL DESIGN CIR...
https://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

conceptual design, idejno rješenje; konceptno konstruiranje
http://hr.glosbe.com/en/hr/conceptual

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2014-03-20 11:38:41 GMT)
--------------------------------------------------

Idejno rješenje nasute brane ( The Conceptual Design of an Earth Dam ). Vrsta: diplomski rad. Fakultet: Građevinski fakultet
https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=35675

Idejnim rješenjem obrađena je denivelacija dijela Slavonske avenije
elaborating conceptual design of grade-separated corridor part of Slavonska Avenue in the city of Zagreb
http://e-gfos.gfos.hr/index.php/arhiva/broj-2/idejno-rjes-de...
Selected response from:

Sasa Kalcik
Croatia
Grading comment
hvala svima
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7idejno rješenje
Sasa Kalcik
5konceptualni dizajn
Strahinja Kepec
4konceptualni dizajn/zamišljena izvedba
Davor Ivic


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konceptualni dizajn/zamišljena izvedba


Explanation:
Prijedlog

Davor Ivic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 14

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
idejno rješenje


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/croatian_to_english/architecture/3...

IDEJNO RJEŠENJE KRUŽNOG RASKRIŽJA U GRADU . .. CONCEPTUAL DESIGN CIR...
https://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

conceptual design, idejno rješenje; konceptno konstruiranje
http://hr.glosbe.com/en/hr/conceptual

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2014-03-20 11:38:41 GMT)
--------------------------------------------------

Idejno rješenje nasute brane ( The Conceptual Design of an Earth Dam ). Vrsta: diplomski rad. Fakultet: Građevinski fakultet
https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=35675

Idejnim rješenjem obrađena je denivelacija dijela Slavonske avenije
elaborating conceptual design of grade-separated corridor part of Slavonska Avenue in the city of Zagreb
http://e-gfos.gfos.hr/index.php/arhiva/broj-2/idejno-rjes-de...

Sasa Kalcik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala svima
Notes to answerer
Asker: hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LogosART
1 min
  -> Hvala kolega!

agree  Mira Stepanovic: Apsolutno da!
1 min
  -> Hvala kolegice Mira!

agree  Ratko Rebic
3 mins
  -> Hvala R&S!

agree  Kolumbina Benčević Tomljanović
3 mins
  -> Hvala kolegice!

agree  Zdenka Ivkovcic
4 mins
  -> Hvala kolegice Zdenka!

agree  sazo
8 mins
  -> Hvala kolega!

agree  starlightaloud
1 hr
  -> Hvala lijepa!

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
konceptualni dizajn


Explanation:
Prilažem link iz kojeg je vidljiva definicija konceptualnog dizajna na engleskom, te linkove iz kojih je vidljivo da se u RH koristi pojam konceptualni dizajn.

http://en.wikipedia.org/wiki/Conceptual_design


    Reference: http://www.pcchip.hr/hardver/samsung-predstavio-novi-koncept...
    Reference: http://soleticinterijeri.com/o-nama/konceptualni-dizajn
Strahinja Kepec
Croatia
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: Koristi se svakako ali ne i u kontekstu Tech/Engineering - Energy / Power Generation, u popisu radova/usluga koje izvođač pruža.
5 mins

neutral  Ratko Rebic: Kolega Ivić je već ponudio taj termin kao odgovor. Ne vidim razlog ponavljanja.
8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search