spool fabrication

Croatian translation: proizvodnja/izrada cijevi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spool fabrication
Croatian translation:proizvodnja/izrada cijevi
Entered by: Maja Čaprić

14:16 Mar 20, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: spool fabrication
u popisu radova/usluga : imam prefabrication / spool fabrication
Maja Čaprić
Croatia
proizvodnja/izrada cijevi
Explanation:
Ukoliko se radi o izradu dijelova za toplanu ili nešto slično, sudeći po vašim dosadašnjim pitanjima, onda bi to bilo moguće rješenje. Spool se ponekad odnosi i na cijev s prirubnicom.

PREFABRICATION: SPOOLS
http://www.boccard.com/pages/en/307/prefabrication-spools.ht...

Fabrication and installation of fabrciated spool pieces for intake water plant
http://www.unionglobaltech.com/fabrication-and-installation-...

Spool Fabrication Tracking
http://www.imsfabtrack.com/Downloads/IMS System Handouts/Spo...

Spools and Flanges
http://media.wattswater.com/F-A-Spools-Flanges.pdf

spool - dio cjevovoda, od 2 ili više spojenih dijelova, pogodan za transport i montažu
http://www.eudict.com/indexHr.php?lang=croeng&word=dio cjevo...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-03-20 15:59:31 GMT)
--------------------------------------------------

Ili ako hoćete biti malo oprezniji, ukoliko vam kontekst ne govori puno, može i opcija: proizvodnja dijelova cjevovoda.
Selected response from:

Ratko Rebic
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4proizvodnja/izrada cijevi
Ratko Rebic
4proizvodnja/izrada koluta
LogosART


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proizvodnja/izrada koluta


Explanation:
OVISNO O ŠIREM KONTEKSTU
proizvodnja/izrada koluta

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proizvodnja/izrada cijevi


Explanation:
Ukoliko se radi o izradu dijelova za toplanu ili nešto slično, sudeći po vašim dosadašnjim pitanjima, onda bi to bilo moguće rješenje. Spool se ponekad odnosi i na cijev s prirubnicom.

PREFABRICATION: SPOOLS
http://www.boccard.com/pages/en/307/prefabrication-spools.ht...

Fabrication and installation of fabrciated spool pieces for intake water plant
http://www.unionglobaltech.com/fabrication-and-installation-...

Spool Fabrication Tracking
http://www.imsfabtrack.com/Downloads/IMS System Handouts/Spo...

Spools and Flanges
http://media.wattswater.com/F-A-Spools-Flanges.pdf

spool - dio cjevovoda, od 2 ili više spojenih dijelova, pogodan za transport i montažu
http://www.eudict.com/indexHr.php?lang=croeng&word=dio cjevo...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-03-20 15:59:31 GMT)
--------------------------------------------------

Ili ako hoćete biti malo oprezniji, ukoliko vam kontekst ne govori puno, može i opcija: proizvodnja dijelova cjevovoda.


Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: hvala, vjerojatno je to to.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search