bottle with sight window

Croatian translation: boca s mogućnošću provjere razine sadržaja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bottle with sight window
Croatian translation:boca s mogućnošću provjere razine sadržaja
Entered by: Ivana Bjelac

21:11 Sep 2, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Packaging
English term or phrase: bottle with sight window
Sredstvo za dezinfekciju koje se pakira u dvolitrene plastične boce "with sight window". Pretpostavljam da su boce iz obojene ili mutne plastike, a da je jedan dio proziran da se vidi razina tekućine, ali onda bi to morala više biti prozirna traka duž cijele boce? Boca na slici izgleda kao npr. boca od Pronta za podove:)) (ima "ugrađenu" ručku da se može primiti), ne razabirem na njoj nikakav "prozorčić". Ima li netko iskustva s takvim bocama ili ideju? Hvala!

Ulomak:

Two versions: With or without perfume
Transparent blue colour (N.B. odnosi se na boju sredstva)
2 liter bottle with sight window
Outstanding material compatibility
Excellent foaming performance
bonafide1313
Croatia
boca s mogućnošću provjere razine sadržaja
Explanation:
Napomena: kad dajemo odgovore treba paziti da odgovor bude usklađen (rod, broj, padež, sadržaj) s pitanjem. Inače će u Glosaru ravršiti pogrešni unosi.
Selected response from:

Ivana Bjelac
Croatia
Grading comment
Hvala Ivani i svima koji ste se pridružili potporom ili idejom!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2boca s mogućnošću provjere razine sadržaja
Ivana Bjelac
4 +1boca s vizirom, posuda s vizirom
BUZOV
Summary of reference entries provided
prozirni prozorcic za kontrolu nivoa
Marina Pjevalica

Discussion entries: 3





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
boca s mogućnošću provjere razine sadržaja


Explanation:
Napomena: kad dajemo odgovore treba paziti da odgovor bude usklađen (rod, broj, padež, sadržaj) s pitanjem. Inače će u Glosaru ravršiti pogrešni unosi.


Ivana Bjelac
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala Ivani i svima koji ste se pridružili potporom ili idejom!
Notes to answerer
Asker: Hvala, Ivana, šta vam se čini da se ovome doda... mogućnost vanjske provjere razine sadržaja? provjere razine sadržaja izvana? nekako mi se čini da je to dosta važno da se boca ne mora otvarati, mućkati ili slično, nego se vidi izvana, nadam se da je to kroz taj neki prozirni dio boce...

Asker: Hvala Ivani i svima koji ste se pridružili potporom ili idejom!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Djukić
9 hrs

agree  Marina Pjevalica: mogucnost vanjske provjere razine / cini mi se da ne treba ono "sadrzaja" jer se podrazumijeva
1 day 13 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
boca s vizirom, posuda s vizirom


Explanation:
... pa dalje može i opisno... za što taj vizir sliži...za provjeru količine (sadržaja, razine ..)

BUZOV
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: E, Viteže, dobru večer želim:)), hvala puno, zanimljivo rješenje... uvijek bih vizir uz naravno gledanje povezivala i s nekom zaštitom, od sunca, udarca, i s mogućnošću neke "mehanike", podizanja, spuštanja... ali što dalje gledam, možda nije nužno... a vizor, je li to isto? uf, tko je smislio retrovizor? on služi za virit unatrag, ehehe... a ovo bi služilo za zavirit u flašu:))...

Asker: Posthumno duboko poštovanom kolegi Buzovu: da, vizir ... uvijek ste imali vizi(ona)rska rješenja ...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
335 days




Reference comments


11 hrs
Reference: prozirni prozorcic za kontrolu nivoa

Reference information:
Mislim da se moze reci prozirni prozor ili prozorcic bez obzira na njegov oblik (kvadratic ili traka, itd.), a evo nekih primjera...

The cover also includes a transparent sight window located adjacent its lower end for observing the level of the contents of the bottle, a light window adjacent its upper end for admitting ambient light into the closed dispenser and a push bar for activating the pump to dispense material from the bottle.

www.freepatentsonline.com/7086567.html

A sight window 36 is provided on the lower front fascia 27 of cover 25 to allow the user to gauge the liquid level inside the collapsible bag or bottle. Another sight window 37 is provided in the top surface 30 of the cover 25 to allow the user to further gauge the level of the liquid in the collapsible bag or bottle. Furthermore, the back surface 23 of the base mounting

[BH417] Bottle Holder with Drink Level Window
http://www.sunluxhk.com/bottle_holder.htm


--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2009-09-03 22:52:32 GMT)
--------------------------------------------------

Ja sam imala jednu ustvari prskalicu od 0.5 l koja je dosla sa sredstvom za sobne biljke, ali je imala prozirni prozor od vrha do dna sa crtama (dozer) pa se u tome razrijedjivalo sredstvo tipa 2 crte ovoga 1 crta vode. Kako god, meni prozor za provjeru nivoa najbolje zvuci...

Marina Pjevalica
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
Note to reference poster
Asker: Hvala, Marina, znaš šta me buni, i ovi tvoji primjeri su svi za uređaje (dozatore) koji imaju prozorčić kroz koji se vidi sadržaj boce koja je unutra, ali ovdje je to na samoj boci; dozator s prozorčićem mi je ok, ali boca s prozorčićem mi zasad nekako čudna:))); zanimljivo, nikad nisam vidjela takvu bocu, a baš mi se sad čini praktičnom, ja uvijek protresem pa kao odokativno zaključim koliko ima pronta ili sanitara, ahahaha, lakše bi bilo da ima neku prozirnu crtu:))

Asker: Ajde da je netko ipak i vidio takvu bocu:)))... Hvala Marina još jednom!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search