Testing and Comissioning

Croatian translation: ispitivanje i puštanje postrojenja u pogon

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Testing and Comissioning
Croatian translation:ispitivanje i puštanje postrojenja u pogon

14:37 Sep 11, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-09-14 16:54:10 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Testing and Comissioning
Kod faze implementacije projekta, u Ponudi koju dostavlja Konzultansta firma se javlja "Testing and Comissioning"
Naravno, za comissioning postoji niz prijevoda, no, našao sam da može značiti "puštanje u pogon"
Da li je ovdje riječ o Testiranju i puštanju postrojenja u pogon
Kontekst :
testing and comissioning activities on the site as well as co-ordination of comissioning operation.
Hvala.
Fedja Imamovic
Croatia
ispitivanje i puštanje postrojenja u pogon
Explanation:
Končar - Montažni inženjering - Proizvodni program - ispitivanje i ...
ISPITIVANJE I PUŠTANJE U POGON. Kontrola kvalitete nakon izvršene ugradnje i ožičenja, funkcijsko ispitivanje ugrađene opreme i stavljanje postrojenja u ...
www.koncar-kmi.hr/.../prikaz.asp?... - Spremljeno u privremenu memoriju
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
Hvala mnogo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6ispitivanje i puštanje postrojenja u pogon
Gordana Podvezanec
5testiranje i puštanje postrojenja u rad
meggyy
5proba i puštanje u rad
Ljiljana Lukan


Discussion entries: 2





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
testing and comissioning
ispitivanje i puštanje postrojenja u pogon


Explanation:
Končar - Montažni inženjering - Proizvodni program - ispitivanje i ...
ISPITIVANJE I PUŠTANJE U POGON. Kontrola kvalitete nakon izvršene ugradnje i ožičenja, funkcijsko ispitivanje ugrađene opreme i stavljanje postrojenja u ...
www.koncar-kmi.hr/.../prikaz.asp?... - Spremljeno u privremenu memoriju

Gordana Podvezanec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala mnogo!
Notes to answerer
Asker: Hvala najljepša!

Asker: Hvala mnogo!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonja Bulesic Milic
8 mins
  -> hvala

agree  bonafide1313
18 mins
  -> hvala

agree  Goran Tasic: Ja sam više za "puštanje u rad".
38 mins
  -> hvala

agree  Sasa Kalcik
42 mins
  -> hvala

agree  Sanja Staklenac: Slažem se s kolegom Goranom, "puštanje u rad".
1 hr
  -> hvala

agree  Natasa Djurovic
2 hrs
  -> hvala

agree  Maja Basara
3 hrs
  -> hvala :)

disagree  Ljiljana Lukan: Na srpskom se kaže "proba i puštanje u rad"
19 hrs
  -> zahvaljujem na komentaru, no cini mi se da je kolega trazio hrvatsku verziju.

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
testing and comissioning
proba i puštanje u rad


Explanation:
Prilikom nabavke nove opreme, deo standardne procedure primopredaje je proba opreme koja se vrši kod kupca i nakon toga, njeno puštanje u rad, što uglavnom vrši stručno osoblje prodavca (dobavljača) a troškovi su uračunati u ugovorenu cenu.
Termini "proba" i "puštanje u rad" su standardni termini koji se koriste u oblasti komercijale i tehničkoj dokumentaciji.

Example sentence(s):
  • Kontrola magnetofluksom danaca u obimu 100%, kompletiranje zadnje dimne komore, montaža iste na kotao, proba hladnim vodenim pritiskom. Izrada kompletne atestne IPK dokumentacije i puštanje u rad.
  • U Banatskom Dvoru izvršena funkcionalna proba novog gasovoda... Rukovodilac puštanja u rad novog postrojenja bio je Sava Radulović, direktor OD PSG Banatski Dvor...

    Reference: http://www.eurote-rm.co.rs/ref_objekti.htm
    Reference: http://www.srbijagas.com/?q=vesti/23_04_2010/u_banatskom_dvo...
Ljiljana Lukan
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
Notes to answerer
Asker: Hvala lijepo.


1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
testing and comissioning
testiranje i puštanje postrojenja u rad


Explanation:
testiranje i puštanje postrojenja u rad

meggyy
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala meggy.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search