Facility Layout

Croatian translation: raspored/razmještaj/organizacija postrojenja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Facility Layout
Croatian translation:raspored/razmještaj/organizacija postrojenja

16:40 Jan 29, 2011
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2011-02-02 10:54:14 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Facility Layout
Whenever an existing facility is renovated or a new facility designed, the
chance exists to develop a layout that will improve process flow and
minimize wasted space.

Planning facility layout is important for many reasons. The amount of capital
invested in new construction or renovation is usually substantial. The results
are long-term: while minor modifications may be possible, the overall layout
will last well into the future.

Da li postiji neki baš tačan termin za ovo, iako je članak vezan za menadzment,nadam se da sam postvio pitanje u pravo polje.
Fedja Imamovic
Croatia
raspored/razmještaj/organizacija postrojenja
Explanation:
Kod renoviranja se može bolje organizirati iskoristivost prostora.

izradu tehničke dokumentacije korišteni su procesni dijagrami, tlocrtni raspored postrojenja i podatci o posudama i drugim elementima cjevovoda. ...
http://bib.irb.hr/datoteka/485022.Diplomski.pdf

ORGANIZACIJA POSTROJENJA POSTROJENJA = strojevi i ureaji alati i ...
http://oliver.efri.hr/~pom/predavanja/postrojenja.pdf

18 sij 2010 ... Obuhvaćaju vrstu opreme i tehnologije, tokove procesa, prostorni raspored postrojenja i slično.
http://www.docstoc.com/docs/22731030/SVEUČILIŠTE-U-SPLITU-EK...
Selected response from:

Sasa Kalcik
Croatia
Grading comment
Zahvaljujem. to je to.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2raspored/razmještaj/organizacija postrojenja
Sasa Kalcik
3optimizacija uređaja
jadrankap


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
facility layout
raspored/razmještaj/organizacija postrojenja


Explanation:
Kod renoviranja se može bolje organizirati iskoristivost prostora.

izradu tehničke dokumentacije korišteni su procesni dijagrami, tlocrtni raspored postrojenja i podatci o posudama i drugim elementima cjevovoda. ...
http://bib.irb.hr/datoteka/485022.Diplomski.pdf

ORGANIZACIJA POSTROJENJA POSTROJENJA = strojevi i ureaji alati i ...
http://oliver.efri.hr/~pom/predavanja/postrojenja.pdf

18 sij 2010 ... Obuhvaćaju vrstu opreme i tehnologije, tokove procesa, prostorni raspored postrojenja i slično.
http://www.docstoc.com/docs/22731030/SVEUČILIŠTE-U-SPLITU-EK...


Sasa Kalcik
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 12
Grading comment
Zahvaljujem. to je to.
Notes to answerer
Asker: Hm, idalje nisam siguran koji kontekst nabolje odgovara. Mislim da je rijec o bolnickim ustanovama.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: mislim da je smisao kako ste opisali... možda se šire obuhvaćeno može negdje govoriti i o planiranju, projektiranju i sl. objekata (to mi nekako za bolnice pada na pamet)
17 hrs
  -> hvala

agree  sazo
1 day 15 hrs
  -> hvala!:)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
facility layout
optimizacija uređaja


Explanation:
Mislim da se u datom kontekstu radi o boljoj iskoristivosti uređaja

Example sentence(s):
  • Glavna filozofija naših tehničara temelji se na dva načela: stalno poboljšanje naših uređaja-aparata i pojednostavljenje njihova korištenja.

    Reference: http://www.fancy-im.com/estetic-italia.html
jadrankap
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search