two-way valves

Croatian translation: dvoputni ventili

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:two-way valves
Croatian translation:dvoputni ventili
Entered by: Bozidar Brtan

10:36 Apr 3, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Transport sipkog materijala
English term or phrase: two-way valves
Ceiling mounted two-way valves convey the transported material oncoming through a vertical pipeline selectively onward at an angle of 22,5°.

http://www.noro-rohre.de/katalog_neu/pdf/80a.pdf?PHPSESSID=2...
Bozidar Brtan
Austria
dvoputni ventili
Explanation:
Ventil koji naizmjence propušta materijal koji dolazi vertikalnim cjevovod pod navedenim kutom (jednom primjerice udesno pod tim kutom, a drugi puta ulijevo pod istim kutom).
(NIJE dvosmjerni jer bi to značilo da materijal protječe u oba smjera)
Selected response from:

Sonja Bulesic Milic
Grading comment
Hvala Sonja!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3dvoputni ventili
Sonja Bulesic Milic
5dvopoložajni ventil
Darko Kolega
3dvosmjerni ventili
Dinap


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dvosmjerni ventili


Explanation:
prijedlog

Dinap
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala lijepa!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sasa Kalcik: http://www.eudict.com/indexHr.php?lang=croeng&word=dvosmjern...
2 hrs

disagree  Sonja Bulesic Milic: Tehnički neispravno u tom kontekstu
1 day 1 hr

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dvoputni ventili


Explanation:
Ventil koji naizmjence propušta materijal koji dolazi vertikalnim cjevovod pod navedenim kutom (jednom primjerice udesno pod tim kutom, a drugi puta ulijevo pod istim kutom).
(NIJE dvosmjerni jer bi to značilo da materijal protječe u oba smjera)


    Reference: http://www.4shared.com/file/uer4WK5h/Modulirajuci_ventili-Dv...
Sonja Bulesic Milic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Hvala Sonja!
Notes to answerer
Asker: Hvala. Vaš će mi komentar pomoći u odluci...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drazenborcic: Složio bih se s ovim. Dvosmjerni bi bio samo ventil koji propušta u oba smjera, dvopoložajni bi bio bilo koji ON/OFF ventil (otvoren-zatvoren, bez regulacije), a ovdje se radi o Y tipu.
7 mins
  -> Hvala!

agree  niko3456
1 day 54 mins
  -> Hvala!

agree  Svjetlana Nevescanin
5 days
  -> Hvala!

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
two-way valve
dvopoložajni ventil


Explanation:
HRN EN 60534-3-1:2008 en pr
Regulacijski ventili za industrijske procese — Dio 3-1:
Dimenzije — Dimenzije sučelja dvopoložajnih, kuglastih, ravnih
regulacijskih (upravljačkih) ventila s prirubnicom i dimenzije
od središta prema površini dvopoložajnih, kuglastih kutnih
regulacijskih (upravljačkih) ventila s prirubnicom
(IEC 60534-3-1:2000; EN 60534-3-1:2000+AC:2000)
Industrial-process control valves — Part 3-1: Dimensions
— Face-to-face dimensions for flanged, two-way, globe-type,
straight pattern and centre-to-face dimensions for flanged,
two-way, globe-type, angle pattern control valves


    Reference: http://www.hzn.hr/pdf%5COglasnik5-2008.pdf
Darko Kolega
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Hvala Darko! Zanimljiv izvor! :)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search