Powered Access Certification

Croatian translation: (PAC) certifikacija pristupne opreme

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Powered Access Certification
Croatian translation:(PAC) certifikacija pristupne opreme
Entered by: Darko Kolega

07:26 May 26, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / EHS Policy
English term or phrase: Powered Access Certification
PAC (Powered Access Certification) Testing

jedan naslov lista za provjeru stanja na gradilištima.....
Darko Kolega
Croatia
(PAC) certifikacija pristupne opreme
Explanation:
Powered Access Certification Ltd http://www.pac.uk.com/index.htm je međunarodno priznato (akreditirano) certifikacijsko tijelo koje vrši testiranja i certifikaciju svih vrsta pokretnih radnih platformi (Mobile Elevating Work Platforms) koje se ubrajaju u Dodatak IV EC Direktive o sigurnosti strojeva (European Machinery Directive) , Poglavlje 16 - uređaji za podizanje ljudi, kod kojih postoji rizik pada sa visine veće od tri metra
http://www.inspektorat.hr/Upload/Documents/Suradnja/EUprojek...

(Za opremu koja je navedena u Dodatku IV a NIJE IZRAĐENA U
SKLADU sa harmonizovanim standardima, ili nema
standarda proizvođač:
1) PRIMENJUJE:
b) Postupak za pregled tipa (Notifikovano telo) + Interna
kontrola proizvodnje -, ili
c) Postupak za potpuno obezbeđenje kvaliteta (Notifikovano
telo) + Interna kontrola proizvodnje
2) IZDAJE DEKLARACIJU O USAGLAŠENOSTI
3) POSTAVLJA ZNAK USAGLAŠENOSTI
http://www.iss.rs/images/upload/prezentacije/Vaso Labovic, d...

Pristupna oprema
http://riwal.hr/jlg.htm

http://www.webgradnja.hr/katalog/1084/vertikalna-platforma-g...
Platforme
Podizne platforme
Radne platforme
Škaraste platforme
Škaraste podizne platforme
Škaraste vertikalne platforme



Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4obuka za rad po naponom
Dragana Samardžijević
3(PAC) certifikacija pristupne opreme
Vesna Maširević


Discussion entries: 3





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powered access certification
obuka za rad po naponom


Explanation:
Primjer:

"Rad pod naponom podrazumijeva otklanjanje kvarova, održavanje uređaja i priključivanje novih potrošača bez isključivanja struje.
...
Iako su skupine manje (do četiri montera), ta je obuka dulja (traje pet do šest tjedana) i uz još strože uvjete nego kod rada na niskom naponu jer su i propisi stroži..."
http://www.vjesnik.hr/Article.aspx?ID=13D7FA38-1868-43B6-B07...

Dragana Samardžijević
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vesna Maširević: http://www.google.co.uk/search?hl=en&biw=1283&bih=792&q=powe...
7 hrs

11 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(PAC) certifikacija pristupne opreme


Explanation:
Powered Access Certification Ltd http://www.pac.uk.com/index.htm je međunarodno priznato (akreditirano) certifikacijsko tijelo koje vrši testiranja i certifikaciju svih vrsta pokretnih radnih platformi (Mobile Elevating Work Platforms) koje se ubrajaju u Dodatak IV EC Direktive o sigurnosti strojeva (European Machinery Directive) , Poglavlje 16 - uređaji za podizanje ljudi, kod kojih postoji rizik pada sa visine veće od tri metra
http://www.inspektorat.hr/Upload/Documents/Suradnja/EUprojek...

(Za opremu koja je navedena u Dodatku IV a NIJE IZRAĐENA U
SKLADU sa harmonizovanim standardima, ili nema
standarda proizvođač:
1) PRIMENJUJE:
b) Postupak za pregled tipa (Notifikovano telo) + Interna
kontrola proizvodnje -, ili
c) Postupak za potpuno obezbeđenje kvaliteta (Notifikovano
telo) + Interna kontrola proizvodnje
2) IZDAJE DEKLARACIJU O USAGLAŠENOSTI
3) POSTAVLJA ZNAK USAGLAŠENOSTI
http://www.iss.rs/images/upload/prezentacije/Vaso Labovic, d...

Pristupna oprema
http://riwal.hr/jlg.htm

http://www.webgradnja.hr/katalog/1084/vertikalna-platforma-g...
Platforme
Podizne platforme
Radne platforme
Škaraste platforme
Škaraste podizne platforme
Škaraste vertikalne platforme





Vesna Maširević
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search