Operating Services Company

Croatian translation: Tvrtka za (poslovne) operativne usluge

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Operating Services Company
Croatian translation:Tvrtka za (poslovne) operativne usluge
Entered by: LogosART

17:02 Nov 24, 2013
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Operating Services Company
Dakle, strana u Ugovoru o koncesiji, nije koncesionar, nije koncendent nego pružatelj, davatelj usluga ili izvođač, ali muči me kako ubaciti u termin riječ kompanija (tvrtka, poduzeće ili trgovačko društvo). Spominje se u cijelom tekstu pa bi bio dobar neki termin koji se može lako deklinirati, da mi nije konstrukcija previše nezgrapna.

Hvala!
Maja Pericic
Croatia
Tvrtka za (poslovne) operativne usluge
Explanation:
Operating Services Company > Trvrtka za (poslovne) operativne usluge
Operating Services > poslovne operativne usluge, operativne službe
Other operating services and structures for protection, rescue and assistance.
… ostale poslovne operativne usluge za zaštitu, spasavanje i pomoć.
http://www.assembly-kosova.org/common/docs/ligjet/Draft law ...

USPOREDI
Pars Aviation Services Company > Tvrtka za usluge održavanja u zrakoplovstvu Pars
http://www.mvep.hr/CustomPages/Static/HRV/sankcije/iran_odlu...
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Tvrtka za (poslovne) operativne usluge
LogosART
4pružatelj usluga/tvrtka za pružanje usluga
The word


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
operating services company
pružatelj usluga/tvrtka za pružanje usluga


Explanation:
U naslovu ugovora može se navesti tvrtka ili poduzeće za pružanje usluga, ali kasnije možete jednostavno koristiti PRUŽATELJ USLUGA jer se taj izraz često koristi u kasnijem tekstu ugovora.


Example sentence(s):
  • U knjigu koncesija upisuju se pružatelji medijskih usluga po sklopljenom Ugovoru o korištenju koncesija...
  • ako pružatelj usluge u roku od godine dana od dana konačnosti rješenja ne započne pružati usluge...

    Reference: http://www.propisi.hr/print.php?id=6120
    Reference: http://www.zakon.hr/z/343/Zakon-o-pru%C5%BEanju-usluga-u-tur...
The word
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
operating services company
Tvrtka za (poslovne) operativne usluge


Explanation:
Operating Services Company > Trvrtka za (poslovne) operativne usluge
Operating Services > poslovne operativne usluge, operativne službe
Other operating services and structures for protection, rescue and assistance.
… ostale poslovne operativne usluge za zaštitu, spasavanje i pomoć.
http://www.assembly-kosova.org/common/docs/ligjet/Draft law ...

USPOREDI
Pars Aviation Services Company > Tvrtka za usluge održavanja u zrakoplovstvu Pars
http://www.mvep.hr/CustomPages/Static/HRV/sankcije/iran_odlu...


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search