washer

Croatian translation: brtva

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:washer
Croatian translation:brtva
Entered by: Pike

23:36 Feb 18, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / air conditioning?
English term or phrase: washer
šajba, dihtung, podloška...?
(gumeni prstenasti dihtung, u konkretnom slučaju protiv kapanja vode na spoju ventil/cijev za odvod u klima uređaju)
Pike
Croatia
brtva
Explanation:
ili brtveni prsten

U svakodnevnom govoru koristim dihtung, ali hrvatski izraz je brtva (brtveni prsten)

Srdačno!



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 39 mins (2004-02-19 03:15:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dsk.hr/artikli.php?ggid=12&pod_show=188
Selected response from:

Kemal Mustajbegovic
Grading comment
hvala svima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5brtva
Kemal Mustajbegovic
5 +3Podložna pločica
bergazy


Discussion entries: 5





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Podložna pločica


Explanation:
ili u slangu "šajbica". Ili gumena podložna pločica. Ako baš mora biti washer.A nije gumica.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-02-19 00:30:38 (GMT)
--------------------------------------------------

3. dio - prosinac 2003. - s hrvatskog na engleski - primjeri ...
... pločica se simulira s CPDOF uvjetima (zajedničke slobode pomaka centra glave vijka
i KE na koje se oslanja podložna pločica) The washer is simulated with ...
www.tranexp.hr/ primjeri_NeuroTran_recenica_12_croeng_3.html - 71k - Cached - Similar pages

8. dio - prosinac 2003. - s hrvatskog na engleski - primjeri ...
... [Wed Dec 10 16:44:47 2003] Uključena je i podložna elastična pločica
pribora. Also an elastic washer of the set is included. ...
www.tranexp.hr/ primjeri_NeuroTran_recenica_12_croeng_8.html - 71k - Cached


bergazy
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
44 mins

agree  Daniela Miklic Belancic: Ovo je OK, ali koliko ć
6 hrs

agree  Vesna Zivcic: podložna pločica
7 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
brtva


Explanation:
ili brtveni prsten

U svakodnevnom govoru koristim dihtung, ali hrvatski izraz je brtva (brtveni prsten)

Srdačno!



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 39 mins (2004-02-19 03:15:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dsk.hr/artikli.php?ggid=12&pod_show=188

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala svima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Milic
3 hrs

agree  Daniela Miklic Belancic
3 hrs

agree  IVAN-57
4 hrs

agree  Nenija Hasanic
9 hrs

agree  Anita Milos
7 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search