nature conservationist

Croatian translation: ekolog - zaštitar prirode

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nature conservationist
Croatian translation:ekolog - zaštitar prirode
Entered by: sazo

16:34 Apr 12, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Science - Environment & Ecology
English term or phrase: nature conservationist
.
sazo
Croatia
ekolog - zaštitar prirode
Explanation:
Surađivala sam svojedobno s upravom jednog nacionalnog parka i jednog parka prirode u Hrvatskoj (te s više međunarodnih organizacija) i saznala da struka vrlo često koristi izraz 'zaštitar prirode', ma koliko god on djelovao neformalan.
A upravo se o tome i radi, o zaštiti i očuvanju biološke raznolikosti odnosno biljnih i životinjskih vrsta u njihovom prirodnom staništu.
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Hvala ti.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +12ekolog - zaštitar prirode
Dubravka Hrastovec
4ekolog-ambijentalist
ivanamdb
4zaštitnik prirode
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaštitnik prirode


Explanation:
.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ekolog-ambijentalist


Explanation:
jedna moja prijateljica ima to na svom zivotopisu...

ivanamdb
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +12
ekolog - zaštitar prirode


Explanation:
Surađivala sam svojedobno s upravom jednog nacionalnog parka i jednog parka prirode u Hrvatskoj (te s više međunarodnih organizacija) i saznala da struka vrlo često koristi izraz 'zaštitar prirode', ma koliko god on djelovao neformalan.
A upravo se o tome i radi, o zaštiti i očuvanju biološke raznolikosti odnosno biljnih i životinjskih vrsta u njihovom prirodnom staništu.

Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala ti.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ivanamdb: slazem se, bolje je upotrijebiti hrvatski izraz
13 mins
  -> Hvala, Ivana!

agree  eleonora_r
38 mins
  -> Hvala, Eleonora!

agree  alz: zaštitar = onaj koji provodi zaštitu (zaštitarska tvrtka); zaštitnik = onaj koji štiti (svetac zaštitnik);
1 hr
  -> Hvala, alz!

agree  Ivan Nekic
2 hrs
  -> Hvala, I.!

agree  Dinap
3 hrs
  -> Hvala, Majo!

agree  Romana (X)
7 hrs
  -> Hvala, Romana!

agree  Irena Vareskic
7 hrs
  -> Hvala, Irena!

agree  ihodak4: 'nature body-guard' :) pozdrav!
18 hrs
  -> Hvala, Ivana!

agree  Slavica Kosca-Vrlazic
1 day 19 hrs
  -> Hvala!

agree  Nina M Pelikan
1 day 22 hrs
  -> Hvala!

agree  krtko
2 days 20 hrs
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
5 days
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search