nature policy

Croatian translation: politika upravljanja prirodom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nature policy
Croatian translation:politika upravljanja prirodom
Entered by: sazo

20:02 Apr 12, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Science - Environment & Ecology
English term or phrase: nature policy
Anyone who wants to develop effective nature policy has to identify the causes of the problem he is dealing with.
sazo
Croatia
politika upravljanja prirodom
Explanation:
Možda ovako... Moramo još nešto ubaciti u hrv. sintagmu, pa mi se upravljanje čini neutralnijim od zaštite, očuvanja i sl.

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2008-04-18 23:47:59 GMT)
--------------------------------------------------

U razgovoru s čovjekom koji je stručnjak za EMAS (Eco-Management and Audit Scheme) saznala sam da sam ipak bila u pravu. Upravljanje okolišem bavi se s puno toga što nije u djelokrugu upravljanja prirodom. Dakle, ostajem kod 'prirode'.
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3politika upravljanja okolišem
Dinap
3 +3politika upravljanja prirodom
Dubravka Hrastovec
4plan djelovanja za očuvanje okoliša
Romana (X)


Discussion entries: 4





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
politika upravljanja okolišem


Explanation:
prijedlog

Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala ti.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r
5 mins
  -> hvala

agree  Kristina Kolic
1 hr
  -> hvala

agree  Vladimir Micic
2 hrs
  -> hvala

disagree  ihodak4: gore sam navela zašto mislim da je Dubravkin prijedlog OK; neka Sandra odredi prema temi cijelog teksa, ali radi se o dva različita pojma!
15 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
5 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plan djelovanja za očuvanje okoliša


Explanation:
Definicija
policy- a definite course of action adopted for the sake of expediency...
plan djelovanja, princip djelovanja, ili strategija ( sinonim ) mi se čine podobniji izrazi u ovom slučaju.

Romana (X)
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
politika upravljanja prirodom


Explanation:
Možda ovako... Moramo još nešto ubaciti u hrv. sintagmu, pa mi se upravljanje čini neutralnijim od zaštite, očuvanja i sl.

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2008-04-18 23:47:59 GMT)
--------------------------------------------------

U razgovoru s čovjekom koji je stručnjak za EMAS (Eco-Management and Audit Scheme) saznala sam da sam ipak bila u pravu. Upravljanje okolišem bavi se s puno toga što nije u djelokrugu upravljanja prirodom. Dakle, ostajem kod 'prirode'.

Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ihodak4: mislim da postoje dva različita termina 'upravljanje okolišem' i 'upravljanje prirodom', nema ovdje mjesta pa ću gore...
15 hrs
  -> Napisah prvo upravljanje prirodom, misleći na okoliš. Sad kad čitam ovo tvoje, mislim opet da nisam pogriješila u startu. Eh... nek' S. odluči. :-) Hvala!

agree  Natasa Djurovic
21 hrs
  -> Hvala!

agree  Mira Stepanovic
2 days 10 hrs
  -> Hvala, Miro!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search