environment and animal friendly

Croatian translation: prihvatljivo za okoliš i životinje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:environment and animal friendly
Croatian translation:prihvatljivo za okoliš i životinje
Entered by: ivanamdb

19:22 Apr 18, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Science - Environment & Ecology
English term or phrase: environment and animal friendly
Environmental measures have forced them to make considerable changes to their farm management and to invest in expensive buildings and machinery in order to operate in an environment friendly and recently also animal friendly way.
sazo
Croatia
prihvatljivo za okoliš i životinje
Explanation:
govori se i o ekoloskoj prihvatljivosti, ali to ne mogu nikako sklopiti sa zivotinjama, tako da mi ovo bolje zvuci
www.labin2000.hr/hr.php/radiolabin/show/429
http://www.alertonline.org/magazine/full.php?subaction=showf...
ovdje se govori o o poboljšanju odnosa prema životinjama i okolišu ali to mi nekako nema bas veze:
o poboljšanju odnosa prema životinjama i okolišu

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-04-18 20:05:18 GMT)
--------------------------------------------------

pa ja bih to ovako rekla "na nacin prihvatljiv za okolis, a odnedavno cak i za zivotinje"
npr. u ovom linku se govori o suprotnom - stetno za okolis i zivotinje
animalliberation.blog.hr/
tako da ako postoji nesto sto je stetno moze biti nesto sto je prihvatljivo/pogodno.

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2008-04-18 20:06:18 GMT)
--------------------------------------------------

ili pak zastita okoliša i dobrobiti životinja...i dalje mudrijam...
Selected response from:

ivanamdb
Grading comment
Hvala Vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8prihvatljivo za okoliš i životinje
ivanamdb
3 +2za dobrobit okoliša i životinja
Dinap


Discussion entries: 2





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
prihvatljivo za okoliš i životinje


Explanation:
govori se i o ekoloskoj prihvatljivosti, ali to ne mogu nikako sklopiti sa zivotinjama, tako da mi ovo bolje zvuci
www.labin2000.hr/hr.php/radiolabin/show/429
http://www.alertonline.org/magazine/full.php?subaction=showf...
ovdje se govori o o poboljšanju odnosa prema životinjama i okolišu ali to mi nekako nema bas veze:
o poboljšanju odnosa prema životinjama i okolišu

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-04-18 20:05:18 GMT)
--------------------------------------------------

pa ja bih to ovako rekla "na nacin prihvatljiv za okolis, a odnedavno cak i za zivotinje"
npr. u ovom linku se govori o suprotnom - stetno za okolis i zivotinje
animalliberation.blog.hr/
tako da ako postoji nesto sto je stetno moze biti nesto sto je prihvatljivo/pogodno.

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2008-04-18 20:06:18 GMT)
--------------------------------------------------

ili pak zastita okoliša i dobrobiti životinja...i dalje mudrijam...

ivanamdb
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala Vam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Branko Bojanin
24 mins
  -> hvala

agree  Hamid Džafo
58 mins
  -> hvala

agree  Vladimir Micic
2 hrs
  -> hvala

agree  Paolo Francula
2 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
5 hrs
  -> hvala

agree  Dubravka Zebec
16 hrs

agree  Miomira Brankovic: rad na način povoljan (ili neškodljiv) za okoliš i životinje.
18 hrs

agree  ciovo
1 day 23 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
za dobrobit okoliša i životinja


Explanation:
prijedlog

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2008-04-18 20:12:43 GMT)
--------------------------------------------------

Npr: ...važnost proizvodnje na farmama koje brinu o dobrobiti životinja (tzv. animal-friendly farming practices) te koje paze na zaštitu i očuvanje okoliša
Link:www.entereurope.hr/page.aspx?PageID

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2008-04-18 20:17:21 GMT)
--------------------------------------------------

ili npr. djelovati ekološki prihvatljivo i za dobrobit životinja,
environment friendly products su ekološki prihvatljivi proizvodi.
http://www.koncar-easn.hr/proizvodi/PDF/VDAP.pdf


    hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=21432&lang=en -
Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec
3 hrs
  -> Hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
5 hrs
  -> Hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search