run-off rain water

Croatian translation: površinske oborinske vode

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:run-off rain water
Croatian translation:površinske oborinske vode
Entered by: Kristina Kolic

06:57 May 10, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Environment & Ecology
English term or phrase: run-off rain water
"industrial waste treatment" means any waste water which is discharged from premises used for carrying on any trade or industry, other than domestic waste water and run-off rain water;
Margita Soldo
Croatia
površinske oborinske vode
Explanation:
run-off = površinsko otjecanje
rain water = oborinske vode
run-off rain water = površinske oborinske vode

"U skladu s navedenim, ako površinske oborinske vode i
podzemne vode dotječu u isti prijamnik, ukupni godišnji
teret zagađenja s razmatranog slivnog područja bit će:
TGOD = TGOD,POV + TGOD, POD"
"Procjena zagađenja od oborinskih voda u krškim područjima, 2001."
http://hrcak.srce.hr/file/17407

"Površinske oborinske vode sa sanirane odlagališne površine odvoditi obodnim kanalom u sabirni bazen, te ih koristiti za protupožarne vode odnosno vode za pranje internih prometnica"
http://kenny2.globalnet.hr/www.mzopu-puo.hr/default.aspx?id=...

"Izrada programa trajnog motrenja tala Hrvatske s pilot projektom - IZVJEŠĆE, 2007.: (...) Temeljem morfogenetskih, odnosno morfokromatskih obilježja i višekratno utvrđene razine podzemne vode utvrđen je tzv. pseudoglejni režim hidromorfizma. Riječ je o režimu vlaženja u kojem je suvišno vlaženje prouzročeno suvišnom površinskom oborinskom vodom, pa se unutar površinskih 100 cm javlja glejni, redukcijski horizont pod utjecajem površinske oborinske vode."
http://www.azo.hr/lgs.axd?t=16&id=2069

"Površinske oborinske vode sa terena sa pribrežne strane ceste prikupljat će se sustavom obodnih jaraka i odvoditi propustima kroz trup ceste"
http://www.hrvatske-ceste.hr/02-07-3.htm

"Sve površinske (oborinske) vode s prometnih površina treba preko slivnika s taložnicama vodonepropusno odvesti u oborinsku kanalizaciju."
http://www.zagreb.hr/slglasnik.nsf/VPD/FF9B385F859F55CBC1256...

"Naime, bazen se u prošlosti punio kroz podnicu, međutim izgradnjom kaptaže došlo je do presijecanja termalnih žila te su se površinske oborinske vode počele miješati s termalnom, tako da smo bili prisiljeni izgraditi zatvoreno korito bazena"
http://www.kr-zag-zupanija.hr/press.asp?HidTrazi_tisak_web=D...

"Incident se dogodio 31. ožujka u kasnim popodnevnim satima prilikom izvođenja radova na iskopu rova za polaganje oborinskog kolektora za površinske oborinske otpadne vode u sklopu izvođenja radova na rekonstrukciji i dogradnji hotela Galeb u TN Zelena laguna."
http://barkun.hr/content/view/11835/122/

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-05-10 10:03:52 GMT)
--------------------------------------------------

"Runoff is a term used to describe the water from rain, snowmelt or irrigation that flows over the land surface and is not absorbed into the ground, instead flowing into streams or other surface waters or land depressions." http://www.water-technology.net/glossary/runoff.html
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5površinske oborinske vode
Kristina Kolic
4otjecanje / odvodnjavanje kiše
Zara5 (X)
3površinske padalinske vode
Dubravka Hrastovec


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
površinske padalinske vode


Explanation:
Run-off (ili runoff) water je površinska voda koja se slijeva odnosno otječe.

"Surface runoff is a term used to describe the flow of water, from rain, snowmelt, or other sources, over the land and is a major component of the water cycle."
http://en.wikipedia.org/wiki/Surface_runoff

Na Googleu ima puno linkova upravo iz područja poljoprivrede na kojima se spominje run-off water.

"Padalinske vode se procjeduju i akumuliraju u znacajnim kolicinama koje se mogu adekvatnim istraživanjima i
objektima privesti eksploataciji."
http://www.hrvatska-kostajnica.hr/podatci/iosp.pdf

Moram priznati da dosad nisam sretala run-off rain water upravo u toj kolokaciji.

Evo još primjera za padalinske vode.

Example sentence(s):
  • Zbog relativno velikih nadmorskih visina padalinske vode brzo nestaju u podzemlju (...)
  • To je moguće zbog velike i brze infiltracije padalinske vode, (...)

    Reference: http://www.pozog.hr/uvodni_dio.pdf
    Reference: http://hrcak.srce.hr/file/10989
Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
otjecanje / odvodnjavanje kiše


Explanation:
Ovo je definicija iz rječnika 1000 pojmova iz gospodarenja J. Skitt
Runoff= Otjecanje vode- Odvodnjavanje kiše ili otopljenog snijega s površine tla odnosno, kad je posrijedi odlagalište otpada, s površine odloženog materijala

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-10 07:59:18 GMT)
--------------------------------------------------

Izostavila sam riječ otpadom, dakle točan naziv je: 1000 pojmova iz gospodarenja otpadom

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-10 08:26:48 GMT)
--------------------------------------------------

Ne spominje se ni riječ surface ni underground. Ovaj donji primjer iz wikipedije točno opisuje otjecanje snjiga ili kiše. Na kraju padalinske vode ili oborine uključuju kišu, snijeg ili tuču, a ja bih za padaline radije koristila zajednički naziv "precipitation"

Zara5 (X)
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
površinske oborinske vode


Explanation:
run-off = površinsko otjecanje
rain water = oborinske vode
run-off rain water = površinske oborinske vode

"U skladu s navedenim, ako površinske oborinske vode i
podzemne vode dotječu u isti prijamnik, ukupni godišnji
teret zagađenja s razmatranog slivnog područja bit će:
TGOD = TGOD,POV + TGOD, POD"
"Procjena zagađenja od oborinskih voda u krškim područjima, 2001."
http://hrcak.srce.hr/file/17407

"Površinske oborinske vode sa sanirane odlagališne površine odvoditi obodnim kanalom u sabirni bazen, te ih koristiti za protupožarne vode odnosno vode za pranje internih prometnica"
http://kenny2.globalnet.hr/www.mzopu-puo.hr/default.aspx?id=...

"Izrada programa trajnog motrenja tala Hrvatske s pilot projektom - IZVJEŠĆE, 2007.: (...) Temeljem morfogenetskih, odnosno morfokromatskih obilježja i višekratno utvrđene razine podzemne vode utvrđen je tzv. pseudoglejni režim hidromorfizma. Riječ je o režimu vlaženja u kojem je suvišno vlaženje prouzročeno suvišnom površinskom oborinskom vodom, pa se unutar površinskih 100 cm javlja glejni, redukcijski horizont pod utjecajem površinske oborinske vode."
http://www.azo.hr/lgs.axd?t=16&id=2069

"Površinske oborinske vode sa terena sa pribrežne strane ceste prikupljat će se sustavom obodnih jaraka i odvoditi propustima kroz trup ceste"
http://www.hrvatske-ceste.hr/02-07-3.htm

"Sve površinske (oborinske) vode s prometnih površina treba preko slivnika s taložnicama vodonepropusno odvesti u oborinsku kanalizaciju."
http://www.zagreb.hr/slglasnik.nsf/VPD/FF9B385F859F55CBC1256...

"Naime, bazen se u prošlosti punio kroz podnicu, međutim izgradnjom kaptaže došlo je do presijecanja termalnih žila te su se površinske oborinske vode počele miješati s termalnom, tako da smo bili prisiljeni izgraditi zatvoreno korito bazena"
http://www.kr-zag-zupanija.hr/press.asp?HidTrazi_tisak_web=D...

"Incident se dogodio 31. ožujka u kasnim popodnevnim satima prilikom izvođenja radova na iskopu rova za polaganje oborinskog kolektora za površinske oborinske otpadne vode u sklopu izvođenja radova na rekonstrukciji i dogradnji hotela Galeb u TN Zelena laguna."
http://barkun.hr/content/view/11835/122/

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-05-10 10:03:52 GMT)
--------------------------------------------------

"Runoff is a term used to describe the water from rain, snowmelt or irrigation that flows over the land surface and is not absorbed into the ground, instead flowing into streams or other surface waters or land depressions." http://www.water-technology.net/glossary/runoff.html


Kristina Kolic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
1 hr
  -> Hvala, Miro!

agree  Aleksandar Medić
1 hr
  -> Hvala, Aleksandre!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
3 hrs
  -> Hvala, Larisa!

agree  Dubravka Hrastovec: Oborinske... vidiš, vidiš, nisam se toga sjetila! :-D
10 hrs
  -> Hvala, Dubravka!

agree  sazo
2 days 45 mins
  -> Hvala, sazo ;o)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search