recirculation pump

Croatian translation: recirkulacijska crpka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:recirculation pump
Croatian translation:recirkulacijska crpka
Entered by: ihodak4

09:05 Mar 3, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
English term or phrase: recirculation pump
A mew recirculation pump with the same capacity will be added; the sludge line from each lamella will be provided with an inline flow meter.
Hvala!
ihodak4
recirkulacijska crpka
Explanation:
za prijevod na hrvatski jezik
Selected response from:

Ivana Bjelac
Croatia
Grading comment
Hvala svima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8recirkulacijska crpka
Ivana Bjelac
5recirkulaciona pumpa
Rina LS


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
recirkulacijska crpka


Explanation:
za prijevod na hrvatski jezik

Example sentence(s):
  • Recirkulacijska crpka potrošne vode

    Reference: http://www.centrometal.hr/vijesti/file.php?file=Kotlovske_re...
Ivana Bjelac
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala svima!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
0 min

agree  bonafide1313
4 mins

agree  Lingua 5B
11 mins

agree  Damir Culjat
1 hr

agree  eleonora_r
1 hr

agree  PeregrineFalcon
3 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
7 hrs

agree  Kristina Kolic
8 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
recirkulaciona pumpa


Explanation:
/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-03-03 10:37:25 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.etfos.hr/~dantonic/Nastava/urs/Upute za upotrebu....
Ako je u trenutku starta kotla temperatura na povratnom sabirniku niža od 40oC uključuje se pripadna recirkulaciona pumpa. Kad temperatura poraste iznad 45 ...

http://www.marivo.t-com.hr/

RCP je recirkulaciona pumpa koja se koristi u uredjajima za tretman otpadnih voda (denitrifikacija) .Kapaciteta do 4500 m3/h, visine dizanja od 0,1-1,8 m ...

http://www.wilo.hr/cps/rde/xchg/hr-hr/layout.xsl/506.htm
Brošura P 91 Potopne pumpe za otpadnu vodu [W2561] Izdanje: 2006. Veličina: 24 stranice. PDF-download (2.1 KB) ». Brošura P 92 Recirkulacione pumpe [W2562] ...

http://www.wilo.hr/cps/rde/xchg/hr-hr/layout.xsl/506.htm


Rina LS
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r
2 mins
  -> Hvala najlepše! :)

agree  Jelena BJELOVUK
3 mins
  -> Zahvaljujem! :)

disagree  bonafide1313: ako se traži odgovor na hrvatskom jeziku
1 hr
  -> http://www.wilo.hr/cps/rde/xchg/hr-hr/layout.xsl/506.htm

disagree  PeregrineFalcon: na hrvatskom se kaže RECIRKULACIJSKA pumpa ili crpka, s tim da se boljim rješenjem smatra crpka, kako se različiti ljudi bave različitim poslovima i nisu uvijek najstručniji u njima, pitanje je tko je dao approval na to jer to nije ispravno
4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search