biogas flare

Croatian translation: baklja za spaljivanje bioplina

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:biogas flare
Croatian translation:baklja za spaljivanje bioplina
Entered by: ihodak4

09:06 Mar 3, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
English term or phrase: biogas flare
The new flare will be located on ground with concealed combustion, no visible flame. The gas flare is a fully automatic flare including ignition system, flame control system and a flame arrester.
Hvala!
ihodak4
Baklja za spaljivanje bioplina
Explanation:
U raznim postrojenjima gdje je potrebno ukloniti suvišak plina.
Selected response from:

vladowsky
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9Baklja za spaljivanje bioplina
vladowsky
5 -3sustav (sistem) za paljenje biogasa
Rina LS
Summary of reference entries provided
referenca
bonafide1313

  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -3
sustav (sistem) za paljenje biogasa


Explanation:
ignition system- sustav za paljenje
http://www.goma.hr/fileadmin/dokumenti/Radovi_objav1967_2006...

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2009-03-03 09:56:48 GMT)
--------------------------------------------------

Referenca je na hrvatskom!

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-03-03 10:11:03 GMT)
--------------------------------------------------

Ne bih se slo\ila sa napomenom da se u hrvatskom ne koristi BIOGAS, ali ako Vam više odgovara može i sustav za paljenje BIOPLINA! :)


    Reference: http://www.goma.hr/fileadmin/dokumenti/Radovi_objav1967_2006...
Rina LS
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  bonafide1313: ako se traži prijevod na hrvatski;ODG: pa zar ovo nije dovoljno obrazloženje?ODG: jeste li s dovoljnom pozornošću pročitali referencu?
10 mins
  -> Pa dajte sugestiju ako se ne slažete... Prema KudoZ pravilima, svako neslaganje treba obrazložiti.

disagree  Ivana Bjelac: nema u hrvatskom jeziku "gas" pa niti "biogas"
2 hrs
  -> ocito niste procitali napomenu o bioplinu!!! A BIOGAS itekako postoji, na Vasu zalost!

disagree  PeregrineFalcon: referenca je možda na nečem sličnom lošem hrvatskom. Na hrvatskom se kaže plin koji je pod tlakom a ne gas koji je pod pritiskom, npr. mala disgresija
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
Baklja za spaljivanje bioplina


Explanation:
U raznim postrojenjima gdje je potrebno ukloniti suvišak plina.

Example sentence(s):
  • dvije visokotemperaturne baklje s puhalima kapaciteta

    Reference: http://www.zgos.hr/index.php?page=page&id=54
vladowsky
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
21 mins

agree  Lingua 5B
27 mins

agree  bonafide1313
34 mins

agree  Damir Culjat
2 hrs

agree  Ivana Bjelac
2 hrs

agree  PeregrineFalcon
3 hrs

agree  Hokaido
5 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
8 hrs

agree  Kristina Kolic: http://puo.mzopu.hr/print.aspx?ID=246
8 hrs




Reference comments


1 hr peer agreement (net): +1
Reference: referenca

Reference information:
evidentno zbornik nekih radova, članaka ili sl., u najmanju ruku dvojezični, nisam gledala ima li naslova na još kojem jeziku

U GODINI 1984.
Broj 1/84.
Anton Cernej, Želimir Dobovišek, Krešimir Gebert, Ivan Filipovic
Analiza emisije škodljivih produkata pri sagorijevanju plina razlicitog sastava u inverznim atmosferskim
gorionicima
Stevan Veinovic, Stojan Dinic, Vladimir Zima, Mladen Mandl
Primenski aspekti dodavanja alkohola motornim benzinima
Dragan Pejic, Slavoljub Zoric
Onecišcenje i korozija u opremi za razmenu toplote i efekti potrošnje loživog ulja
Dušan Jovanovic, Ana Terlecki-Baricevic, Kosta Petrovic
Modifikovana aparatura za simulaciju emisije izduvnih gasova iz motora

bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  PeregrineFalcon
9 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search