Usage Improvement Project

Croatian translation: projekt odgovornog gospodarenja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Usage Improvement Project
Croatian translation:projekt odgovornog gospodarenja
Entered by: Tidza

16:39 Jun 23, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Environment & Ecology
English term or phrase: Usage Improvement Project
"Water Supply and Usage Improvement Project"

Usage improvement - u smislu poboljšanja korištenja vode - tražim neki bolji izraz..hvala!
Tidza
Bosnia and Herzegovina
projekt odgovornog gospodarenja
Explanation:
....

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-06-23 20:02:58 GMT)
--------------------------------------------------

... projekt poboljšanja vodoopskrbe i odgovornog vodnog gospodarenja... gospodarenja vodom...

... čini mi se da usage improvement nekako podrazumijeva i racionalizaciju, i ekonomičnost, i smanjenje gubitaka, i svijest o značaju vode i vodoopskrbne infrastrukture... pa mi se nameće odgovorno ponašanje, ogovoran pristup svih "aktera" u vodoopskrbnom lancu, od dobavljača do potrošača...
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3projekt odgovornog gospodarenja
bonafide1313
5projekt poboljšanja korištenja
PeregrineFalcon
3 -1projekat bolje/veće iskorištenosti ...
Silvana Hadzic


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
usage improvement project
projekat bolje/veće iskorištenosti ...


Explanation:
možda ovako...

Silvana Hadzic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  PeregrineFalcon: s obzirom na to da se ovdje radi o englesko-hrvatskom paru izraz ne može biti točan zato jer se na hrvatskom kaže projekt, a ne projekat
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
usage improvement project
projekt poboljšanja korištenja


Explanation:
ili projekt poboljšavanja uporabe

PeregrineFalcon
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
usage improvement project
projekt odgovornog gospodarenja


Explanation:
....

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-06-23 20:02:58 GMT)
--------------------------------------------------

... projekt poboljšanja vodoopskrbe i odgovornog vodnog gospodarenja... gospodarenja vodom...

... čini mi se da usage improvement nekako podrazumijeva i racionalizaciju, i ekonomičnost, i smanjenje gubitaka, i svijest o značaju vode i vodoopskrbne infrastrukture... pa mi se nameće odgovorno ponašanje, ogovoran pristup svih "aktera" u vodoopskrbnom lancu, od dobavljača do potrošača...

bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon
10 hrs
  -> Hvala:))

agree  Aleksandar Skobic
13 hrs
  -> Hvala, Aleksandre!

agree  Svjetlana Nevescanin
2 days 18 hrs
  -> Hvala, svjetlana!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search