compostable

Croatian translation: kompostabilan

12:08 May 30, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
English term or phrase: compostable
English term or phrase: compostable
“To collect your organic waste, you can use compostable bags, but do not use plastic bags!”



Please note : The word compostable is very important (in the sentence). It should not be mistaken with biodegradable.
Davor Ivic
Croatia
Croatian translation:kompostabilan
Explanation:
Kompostabilno (Svojstvo proizvoda, ambalaže ili
komponente proizvoda koje mu omogućava da se
biološki razgradi, stvarajući relativno homogenu i
stabilnu supstanciju sličnu humusu;JUS ISO 14
021:2004)

Kompostabilna plastika –plastika koja biodegradira pod uslovima i u roku ciklusa kompostiranja.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2014-05-30 12:26:47 GMT)
--------------------------------------------------

PDF- Biorazgradljivi polimerni materijali (Gordana BARIĆ)

https://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2014-05-30 12:29:31 GMT)
--------------------------------------------------

ispričavam se zbog pogrešnog linka, ovaj je praviPDF- Biorazgradljivi polimerni materijali (Gordana BARIĆ): https://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...
Selected response from:

V&E-Team
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kompostabilan
V&E-Team
4 +2može se kompostirati
sazo
5bio razgradiv
Ana Prebeg


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kompostabilan


Explanation:
Kompostabilno (Svojstvo proizvoda, ambalaže ili
komponente proizvoda koje mu omogućava da se
biološki razgradi, stvarajući relativno homogenu i
stabilnu supstanciju sličnu humusu;JUS ISO 14
021:2004)

Kompostabilna plastika –plastika koja biodegradira pod uslovima i u roku ciklusa kompostiranja.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2014-05-30 12:26:47 GMT)
--------------------------------------------------

PDF- Biorazgradljivi polimerni materijali (Gordana BARIĆ)

https://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2014-05-30 12:29:31 GMT)
--------------------------------------------------

ispričavam se zbog pogrešnog linka, ovaj je praviPDF- Biorazgradljivi polimerni materijali (Gordana BARIĆ): https://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...


    https://sites.google.com/site/probanip/recnik-pojmova
V&E-Team
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=1...
4 mins

agree  Daryo
1 day 6 hrs

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
može se kompostirati


Explanation:
http://struna.ihjj.hr/naziv/otpad-koji-se-moze-kompostirati/...
http://www.cistoca.hr/UserDocsImages/brosura-biootpad1A4.pdf
http://recikliraj.hr/recikliranje-biootpada/

sazo
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Eventualno i: pogodne/prikladne za kompostiranje
38 mins

agree  Darko Pauković
18 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bio razgradiv


Explanation:
Compostable je nešto što se može staviti u komposište, dakle biološki je razgradivo.

Ana Prebeg
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: "It should not be mistaken with biodegradable." - so there must be some difference?
1 day 3 hrs
  -> U slučaju ove rečenice takve se vrećice koje nisu plastične nazivaju biorazgradive vrećice. Općenito gledano govorilo bi se o tvarima koje se mogu stavljati u komposište.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search