basis point

Croatian translation: bazni poen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:basis point
Croatian translation:bazni poen
Entered by: Vladimir Mavar (X)

04:33 Sep 20, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / yield measurement
English term or phrase: basis point
Jedna stotinka od jedan posto stope dobiti od hipoteke, obveznice, ili banknote. Najmanje mjerilo koje je trenutno rabljeno. Obično se koristi pri kalkuliranju promjena u kamatnim stopama, dioničkim indeksima, te kod ostvarene dobiti vrijednosnica s fiksnim prihodima.

http://www.investopedia.com/terms/b/basispoint.asp

http://en.wikipedia.org/wiki/Basis_points


Osnovni financijski bod?
Vladimir Mavar (X)
bazni poen
Explanation:
http://www.limun.hr/main.aspx?id=27433&Page=3
Bazni poen (engl. basis point, njem. Basispunkt) je termin koji označava jednu stotinku jednog postotka; upotrebljava se kao minimalno mjerilo u financijama i trgovini,

http://www.mvpei.hr/view1/download/2005/08/31/GLOSAR_bankars...
basis point - bazni poen
Selected response from:

Ariana Koši
Grading comment
Hvala vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bazni poen
Ariana Koši
3 +1osnovni bod
Natasa Grubor


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
osnovni bod


Explanation:
Svaki put kada pokušam iskopirati rečenice padne mi explorer.
Sjećam se da je to pod tačkom 1.06.. R2 nešto nešto...





    Reference: http://72.14.221.104/search?q=cache:6-6VltRV8rAJ:hidra.srce....
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Proofreader HR
12 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bazni poen


Explanation:
http://www.limun.hr/main.aspx?id=27433&Page=3
Bazni poen (engl. basis point, njem. Basispunkt) je termin koji označava jednu stotinku jednog postotka; upotrebljava se kao minimalno mjerilo u financijama i trgovini,

http://www.mvpei.hr/view1/download/2005/08/31/GLOSAR_bankars...
basis point - bazni poen

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala vam.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search