credit note

Croatian translation: knjižno odobrenje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:credit note
Croatian translation:knjižno odobrenje
Entered by: V&E-Team

20:42 Jan 12, 2019
English to Croatian translations [PRO]
Finance (general) / UI of Enterprise resource planning (ERP) Software
English term or phrase: credit note
credit note

Read more: http://www.businessdictionary.com/definition/credit-note.htm...

https://en.wikipedia.org/wiki/Credit_note
V&E-Team
Croatia
knjižno odobrenje
Explanation:

credit note > knjižno odobrenje
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-HR/TXT/?uri=CELEX...

2. | UBL invoice and credit note messages as defined in ISO/IEC 19845:2015 (2)
2. | UBL poruke o računu i potvrdi o knjižnom odobrenju kako je definirano u normi ISO/IEC 19845:2015 (2).
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-HR/TXT/?uri=CELEX...
____

credit note, izvješće o odobrenju (financijskih) sredstava
credit note, nalog o odobrenju
C.N. credit note, izvještaj o knjiženju na račun


račun m reckoning, account; score; (pismeni) bill; com
invoice; (za inozemstvo) indent; note, credit note, debit note, (fingirani) pro forma invoice; (izračuna- vanje) calculus, calculation, computation; (proračun) estimate; (diferencijalan) differential calculus; (inte- gralan) integral calculus; (stanje računa, izvadak) statement of account; (mišljenje) opinion, supposition
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
Puno hvala. Lijep pozdrav.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5knjižno odobrenje
LogosART
4obavijest o terećenju/odobrenju (knjižna obavijest, obavijest o knjiženju)
Alen Ontl, PhD


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obavijest o terećenju/odobrenju (knjižna obavijest, obavijest o knjiženju)


Explanation:
Termin je već preveden.


    https://www.proz.com/kudoz/english-to-croatian/finance-general/2564339-debit-credit-note.html
Alen Ontl, PhD
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
knjižno odobrenje


Explanation:

credit note > knjižno odobrenje
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-HR/TXT/?uri=CELEX...

2. | UBL invoice and credit note messages as defined in ISO/IEC 19845:2015 (2)
2. | UBL poruke o računu i potvrdi o knjižnom odobrenju kako je definirano u normi ISO/IEC 19845:2015 (2).
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-HR/TXT/?uri=CELEX...
____

credit note, izvješće o odobrenju (financijskih) sredstava
credit note, nalog o odobrenju
C.N. credit note, izvještaj o knjiženju na račun


račun m reckoning, account; score; (pismeni) bill; com
invoice; (za inozemstvo) indent; note, credit note, debit note, (fingirani) pro forma invoice; (izračuna- vanje) calculus, calculation, computation; (proračun) estimate; (diferencijalan) differential calculus; (inte- gralan) integral calculus; (stanje računa, izvadak) statement of account; (mišljenje) opinion, supposition


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 59
Grading comment
Puno hvala. Lijep pozdrav.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Darko Kolega
0 min
  -> Thanx a lot! Greetings!

agree  gavrilo: Isto je i u srpskom - interesantno :-)
40 mins
  -> Mnogo hvala uz srdačan pozdrav!

agree  Jakov Milicevic
13 hrs
  -> Zahvaljujem! Pozdrav!

agree  Vida Grujic
13 hrs
  -> Hvala lijepa! Pozdrav!

agree  Vesna Maširević
1 day 19 hrs
  -> Puno hvala! Lp




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search