hydrolysed soya

Croatian translation: hidrolizirane sojine bjelančevine

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hydrolysed soya protein
Croatian translation:hidrolizirane sojine bjelančevine
Entered by: Kornelija Karalic

13:29 Jun 22, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Food & Drink
English term or phrase: hydrolysed soya
Ovo je neki zacin. Mozete li mi reci o kakvoj se soji radi?
Zar hidrolizirana soja?
Kornelija Karalic
Bosnia and Herzegovina
hidrolizirane sojine bjelančevine
Explanation:
Termin koji tražite je hydrolysed soya protein (hydrolysed soya and maize protein). Našla sam samo jedan izvor koji izrijekom spominje termin "hidrolizirane sojine bjelančevine", ali ima dosta onih koji spominju samo "hidrolizrane bjelančevine".

Ostaci sojine pulpe prerađuju se u hidrolizirane sojine bjelančevine, brašno, sojine izolate i teksturirane bjelančevine. Soja se koristi i u proizvodnji ljepila, boja i sapuna.
http://www.makronova.com/Default.aspx?tabid=126

7.2. Iznimno od točke 7.1. ovoga Priloga je označavanje (deklariranje) krmnih smjesa koje sadrže:
– mlijeko i mliječne prerađevine,
– želatinu,
– hidrolizirane bjelančevine molekularne težine manje od 10000daltona, koje su:
http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2007/1740.htm

E472c
Najveća dopuštena količina (mg/kg)
7500 u prodaji kao prah
9000 u prodaji kao tekućina kao proizvodi koji sadrže hidrolizirane bjelančevine, peptide ili aminokiseline i koji su u skladu s propisima o hrani za posebne prehrambene potrebe
http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2004/3009-28.htm

Traditionally, hydrolysed soya protein has been used as a
savoury flavour in the form of soy sauce. (...) Soya proteins and other vegetable proteins can also be degraded extensively to
produce savoury hydrolysates by a chemical process,
which involves hydrolysing soya flour with hydrochloric
acid (6N) at about 180°C and 6 atmospheres.
http://www.biocatalysts.com/pdf/technical_bulletins/TB105_So...
Selected response from:

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Grading comment
To je to. Bravo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6hidrolizirane sojine bjelančevine
Zdenka Ivkovcic
4hidrolizirana soja
Merri Teklic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
hidrolizirane sojine bjelančevine


Explanation:
Termin koji tražite je hydrolysed soya protein (hydrolysed soya and maize protein). Našla sam samo jedan izvor koji izrijekom spominje termin "hidrolizirane sojine bjelančevine", ali ima dosta onih koji spominju samo "hidrolizrane bjelančevine".

Ostaci sojine pulpe prerađuju se u hidrolizirane sojine bjelančevine, brašno, sojine izolate i teksturirane bjelančevine. Soja se koristi i u proizvodnji ljepila, boja i sapuna.
http://www.makronova.com/Default.aspx?tabid=126

7.2. Iznimno od točke 7.1. ovoga Priloga je označavanje (deklariranje) krmnih smjesa koje sadrže:
– mlijeko i mliječne prerađevine,
– želatinu,
– hidrolizirane bjelančevine molekularne težine manje od 10000daltona, koje su:
http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2007/1740.htm

E472c
Najveća dopuštena količina (mg/kg)
7500 u prodaji kao prah
9000 u prodaji kao tekućina kao proizvodi koji sadrže hidrolizirane bjelančevine, peptide ili aminokiseline i koji su u skladu s propisima o hrani za posebne prehrambene potrebe
http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2004/3009-28.htm

Traditionally, hydrolysed soya protein has been used as a
savoury flavour in the form of soy sauce. (...) Soya proteins and other vegetable proteins can also be degraded extensively to
produce savoury hydrolysates by a chemical process,
which involves hydrolysing soya flour with hydrochloric
acid (6N) at about 180°C and 6 atmospheres.
http://www.biocatalysts.com/pdf/technical_bulletins/TB105_So...

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
To je to. Bravo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec
59 mins
  -> Hvala.

agree  Veronica Prpic Uhing: http://www.soyinfo.com/soydefs.shtml
3 hrs
  -> Hvala.

agree  CroAnglo
3 hrs
  -> Hvala.

agree  V&M Stanković: "Mnogi komercijalni sojini umaci nisu proizvedi po pravom japanskom receptu, već se dobivaju bez ikakve fermentacije, kemijskom hidrolizom odmašćenog sojinog brašna..." ( http://www.advent.hr/proizvodi/soyaumak.htm )
4 hrs
  -> Hvala.

agree  Sherefedin MUSTAFA
4 hrs
  -> Hvala.

agree  Sladjana
5 hrs
  -> Hvala.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hidrolizirana soja


Explanation:
da

Merri Teklic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search