Glucoronolacton

Croatian translation: glukuronolakton

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:glucuronolactone
Croatian translation:glukuronolakton
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

09:13 Jul 21, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink
English term or phrase: Glucoronolacton
...
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
glukoronolakton
Explanation:
Glukoronolakton je ugljikohidrat koji se prirodno nalazi u ljudskom tijelu gdje pomaže u procesu detoksifikacije i gubitka elementarnih substanci iz tijela.
http://www.redbullcroatia.com/hr/ProductPage.Ingredients/htm...

Najvažniji djelatni sastojci su kofein, taurin, glukoronolakton, ugljikohidrati, inozit i vitamini skupine B kao što su niacin, pantotenska kiselina, B6 i B12.
http://www.matador.com.hr/faq.php
Selected response from:

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Grading comment
Najljepša hvala za brzo i korektno rješenje. Zahvaljujem i kolegici Hratsovec na potvrđivanju.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4glukuronolakton
Dubravka Hrastovec
3glukoronolakton
Zdenka Ivkovcic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
glucoronolacton
glukoronolakton


Explanation:
Glukoronolakton je ugljikohidrat koji se prirodno nalazi u ljudskom tijelu gdje pomaže u procesu detoksifikacije i gubitka elementarnih substanci iz tijela.
http://www.redbullcroatia.com/hr/ProductPage.Ingredients/htm...

Najvažniji djelatni sastojci su kofein, taurin, glukoronolakton, ugljikohidrati, inozit i vitamini skupine B kao što su niacin, pantotenska kiselina, B6 i B12.
http://www.matador.com.hr/faq.php

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Najljepša hvala za brzo i korektno rješenje. Zahvaljujem i kolegici Hratsovec na potvrđivanju.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
glucoronolacton
glukuronolakton


Explanation:
Naziv ovoga spoja često je pisan kao u Vašem izvorniku, što je - izgleda - pogrešno. Pravilno bi trebalo biti engl. glucuronolacton, odnosno hrv. glukuronolakton.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-21 10:55:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Glucuronolactone

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-21 10:59:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Uz dužno poštovanje kolegici Ivkovčić, ovom zgodom ne bih baš potvrdila njezino rješenje, jer Vaš traženi pojam dolazi od glukuronske kiseline, koja se naziva tako i nikako drukčije. :-/


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Glucuronolacton
    Reference: http://www.encian.hr/index.php?izbor=proizvodi&id=93
Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala na ispravci.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search