set yogurt

Croatian translation: čvrsti/kruti jogurt

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:set yogurt
Croatian translation:čvrsti/kruti jogurt
Entered by: Ariana Koši

17:54 Aug 10, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Food & Drink / types of yogurt
English term or phrase: set yogurt
ima ih još i baš me muče, hvala
Ariana Koši
čvrsti jogurt
Explanation:
Kad se otvori čašica, ovaj jogurt izgleda kompaktno i površina mu je glatka, jednolična. Izgleda kao da bi se mogao prevrnuti na tanjur i zadržati oblik.

Razlika između ovakvog i ostalih vrsta jogurta na 80. stranici ovog pdf-a:
http://www.agr.hr/cro/nastava/lit/dds/fmp_tehnologija.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-08-11 07:51:54 GMT)
--------------------------------------------------

Da, mislim da je ovo prilično sigurno, samo što se ovdje navodi još i mogućnost "kruti jogurt". Od strane 43 nadalje daje se razlika između krutog, tekućeg i pitkog ("drink") jogurta.
Selected response from:

Valentina Balšić
Ireland
Grading comment
: )
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7čvrsti jogurt
Valentina Balšić
3 -1kiselo mlijeko
Dragomir Kovacevic
Summary of reference entries provided
Veronica Prpic Uhing
Sherefedin MUSTAFA

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
kiselo mlijeko


Explanation:
kiselo mlijeko - set yogurt is the one that can be spooned. in our parts, we call it in this way, despite some possible horror of city people for their motherland terminology.

Dragomir Kovacevic
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala : )


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
38 mins

disagree  Veronica Prpic Uhing: kiselo mlijeko nije isto što i jogurt
7 hrs

disagree  dkalinic: Ne, kiselo mlijeko je curdeled milk ili sour milk.
19 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
čvrsti jogurt


Explanation:
Kad se otvori čašica, ovaj jogurt izgleda kompaktno i površina mu je glatka, jednolična. Izgleda kao da bi se mogao prevrnuti na tanjur i zadržati oblik.

Razlika između ovakvog i ostalih vrsta jogurta na 80. stranici ovog pdf-a:
http://www.agr.hr/cro/nastava/lit/dds/fmp_tehnologija.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-08-11 07:51:54 GMT)
--------------------------------------------------

Da, mislim da je ovo prilično sigurno, samo što se ovdje navodi još i mogućnost "kruti jogurt". Od strane 43 nadalje daje se razlika između krutog, tekućeg i pitkog ("drink") jogurta.

Valentina Balšić
Ireland
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 15
Grading comment
: )
Notes to answerer
Asker: www.ptfos.hr/joomla/zpt/mljekarstvo/download/materijali/TMiMP/predavanja_26_01_2006.pps - strana 4. po kojoj bi ovaj bio čvrsti?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  j3l3na
2 mins
  -> Hvala :)

agree  Veronica Prpic Uhing
32 mins
  -> Hvala :)

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 hr
  -> Hvala :)

agree  Ana Kardum
1 hr
  -> Hvala :)

agree  Romana
19 hrs
  -> Hvala :)

agree  dkalinic
19 hrs
  -> Hvala :)

agree  Dusica Simic
6 days




Reference comments


8 hrs
Reference

Reference information:
Postoji oko 400 vrsta jogurta koji se razlikuju po specifičnim mikroorganizmima za fermentaciju mlijeka i procesima itd., a da ne spomenem kefire i sl. Glede kiselih mlijeka postoje već milenijima spontana kisela mlijeka po domaćinstvima na području, kao i kontrolirana proizvodnja kiselog mlijeka sa specifičnim sojevima i postupcima.


    Reference: http://hrvatska.poslovniforum.hr/nn-arhiva/00014/01496.asp
    Reference: http://www.agr.hr/cro/nastava/lit/dds/fmp_uvod.pdf
Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 20

18 hrs peer agreement (net): +1
Reference

Reference information:
http://www.proz.com/kudoz/serbo_croat_to_english/food_dairy/...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Veronica Prpic Uhing
41 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search