smoked flavored ham

Croatian translation: šunka s aromom dima

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:smoked flavored ham
Croatian translation:šunka s aromom dima
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

18:35 Dec 15, 2015
English to Croatian translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: smoked flavored ham
interesuje me kako prevesti 'smoked flavored'
hvala unaped.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
šunka s aromom dima
Explanation:
Očito: smoke flavored.

Dakle, radi se o aromi dima.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2015-12-15 18:48:45 GMT)
--------------------------------------------------

PIK šunka Fina svojom zavodljivom aromom dima i gracioznošću okusa stvara pravi gurmanski ...
http://m.slobodnadalmacija.hr/tabid/296/articleType/ArticleV...

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2015-12-15 18:50:46 GMT)
--------------------------------------------------

Oplemenjena je neodoljivom aromom dima i dobivena od vrhunskog mesa svinjskog buta posebnim procesima koji ...
http://www.podravka.hr/proizvod/rolana-sunka/
Selected response from:

Ratko Rebic
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2šunka s aromom dima
Ratko Rebic
4 +1delikatesna dimljena šunka
V&E-Team
5dimljena šunka
Tomislav Tot
4dimljena aromatizirana šunka
Pike


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dimljena šunka


Explanation:
šunka koja je tretirana sa dimom da bi dobila specifičan miris i aromu

Tomislav Tot
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
delikatesna dimljena šunka


Explanation:
prijedlog:
flavoured: začinjena, mirisna, aromatizirana tj. delikatesna
http://yoopdesign.com.hr/tommytest/product/delikatesna-dimlj...

http://tommy.hr/en/product/delikatesna-dimljena-sunka-100g/

V&E-Team
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lingua 5B
2 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
smoke flavored ham
šunka s aromom dima


Explanation:
Očito: smoke flavored.

Dakle, radi se o aromi dima.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2015-12-15 18:48:45 GMT)
--------------------------------------------------

PIK šunka Fina svojom zavodljivom aromom dima i gracioznošću okusa stvara pravi gurmanski ...
http://m.slobodnadalmacija.hr/tabid/296/articleType/ArticleV...

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2015-12-15 18:50:46 GMT)
--------------------------------------------------

Oplemenjena je neodoljivom aromom dima i dobivena od vrhunskog mesa svinjskog buta posebnim procesima koji ...
http://www.podravka.hr/proizvod/rolana-sunka/

Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
20 mins
  -> Köszönöm!

agree  ipv
1 hr
  -> Hvala!

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dimljena aromatizirana šunka


Explanation:
Najizravniji prijevod - sugerira da je šunka dimljena I aromatizirana nekom drugom metodom (vjerojatno začinskim biljem)

Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search