Service Force Centre

Croatian translation: (AEG-ov) ovlašteni servis

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Service Force Centre
Croatian translation:(AEG-ov) ovlašteni servis
Entered by: Darko Kolega

05:40 Dec 18, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / mikrovalna pećnica
English term or phrase: Service Force Centre
In the event of a spill, turn off and unplug the oven immediately and call your local Service Force Centre


može Služba za korisnike?
Darko Kolega
Croatia
ovlašteni servis
Explanation:
Kod nas se u ovom slučaju ne koristi riječ "centar".

Za popravak mikrovalne pećnice obratite se isključivo ovlaštenom Candy servisu. ...
http://www.candy.hr/UserDocsImages/uputstva/mikrovalna MIC 2...

OVLAŠTENI SERVIS. Prije nego se obratite ...
http://www.candy.hr/UserDocsImages/uputstva/mikrovalna ugrad...

...koristiti uređaj i pozovite ovlašteni servis.
ftp://80.65.74.192/BEKO/MIKROVALNE/Mikrovalna pecnica MWC 20...

kakvo oštećenje ne koristite mikrovalnu pećnicu i kontaktirajte najbliži ovlašteni servis za popravak.
http://www.inem.hr/uputstva/MW-AN20M_CRO.pdf

Quadro servis · Ovlašteni Beko servis
http://www.elektro-servis-husta.hr/servis/servis-mikrovalnih...
Selected response from:

Sasa Kalcik
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ovlašteni servis
Sasa Kalcik
5- ovlašteni servisni centar
tekla1925
4ovlašteni servisni centar
Farisa


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
service force centre
ovlašteni servisni centar


Explanation:
Možda, pozovite ovlašteni servisni centar

Farisa
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
Notes to answerer
Asker: da, hvala!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
service force centre
- ovlašteni servisni centar


Explanation:
Service Force - The authorised UK domestic appliance repair organisation for: AEG, Electrolux, Parkinson Cowan, ...

- engleska firma - ovlašteni serviser za AEG, Elektrolux...



tekla1925
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
service force centre
ovlašteni servis


Explanation:
Kod nas se u ovom slučaju ne koristi riječ "centar".

Za popravak mikrovalne pećnice obratite se isključivo ovlaštenom Candy servisu. ...
http://www.candy.hr/UserDocsImages/uputstva/mikrovalna MIC 2...

OVLAŠTENI SERVIS. Prije nego se obratite ...
http://www.candy.hr/UserDocsImages/uputstva/mikrovalna ugrad...

...koristiti uređaj i pozovite ovlašteni servis.
ftp://80.65.74.192/BEKO/MIKROVALNE/Mikrovalna pecnica MWC 20...

kakvo oštećenje ne koristite mikrovalnu pećnicu i kontaktirajte najbliži ovlašteni servis za popravak.
http://www.inem.hr/uputstva/MW-AN20M_CRO.pdf

Quadro servis · Ovlašteni Beko servis
http://www.elektro-servis-husta.hr/servis/servis-mikrovalnih...

Sasa Kalcik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 40




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search